NCsoft slår ihop och skär ner

Robot
Medlem
NCsoft slår ihop och skär ner

"oh noes"


signatur

En styck signatur.

Medlem

Se hur det går när man försöker ge sig på WoW,


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

bara västvärlds delen som skärs ner dock.. NCSoft har ju hur mycket som helst i asien

Medlem

Haha fick mig att tänka på att jag såg Tabula Rasa i 99 kr backen på ICA Maxi idag, verkar inte ha sålt spec bra

Medlem

Guild Wars är i alla fall bra.

Inaktiv

Wth
NCsoft är inte Utvecklare av Guild wars! de är ArenaNet!
NC soft är utgivare av spelet inte utvecklare !

Medlem
Skrivet av Darkmoor:

Wth
NCsoft är inte Utvecklare av Guild wars! de är ArenaNet!
NC soft är utgivare av spelet inte utvecklare !

Fixat, tack.

Medlem

Med tanke på hur NCSoft sköter Lineage 2's Amerikanska/Europeiska servrar förvånar detta mig inte ett dugg att detta händer, även om det till huvudsaken verkar beror mer på Tabula Rasa än just det.

Dom Europeiska servrarna i Lineage 2 är så totalinfesterade av bottare som tar upp nästan alla ställen där normala spelare kan vara för att levla och liknande, tror det är väl minst 90% av alla spelarkonton på EU/US-servrarna som är bott-konton.

Om dom verkligen brydde sig så skulle det vara hur lätt som helst att göra något åt saken, hur lätt som helst att se vad som är ett bottparty och vad som är riktiga spelare. (sedan är dessutom 90% av alla bottare kineser som bara farmar spelets valuta adena för att sälja på webbsidor som säljer just sånt.)

Tycker att dom skulle sparka varenda jävel på NCSoft US/EU och återbilda det med koreansk ledning istället så det kanske skulle bli någon ordning på skiten.


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Inaktiv
Skrivet av Dave Lister:

Med tanke på hur NCSoft sköter Lineage 2's Amerikanska/Europeiska servrar förvånar detta mig inte ett dugg att detta händer, även om det till huvudsaken verkar beror mer på Tabula Rasa än just det.

Vilket inte är speciellt förtroendeingivande för Aion tyvärr.

Redan när jag körde L2 (i USA då eftersom det inte fanns EU servrar) var det problem med bottar och kinesiska farmare som skyddade dem med stackade highlevel karaktärer.

Medlem

Brukade spela Tabula Rasa.. Men vid 30 blev det så sjukt tråkigt..

Medlem

Har försökt börja spela TR 2 gånger. Båda gångerna kom jag till slutet på trial perioden. Då vart det stopp. Tyvärr, ett oerhört bra spel - men känns inte värt att spendera pengar på det.

(Kan ju nämnas att försökt börja spela Wow 2 gånger men båda gångerna la jag ner...)

Inaktiv
Skrivet av Alarcron:

ett oerhört bra spel - men känns inte värt att spendera pengar på det.

Antingen är du väldigt snål, eller så är din betygsskala konstig.

Inaktiv

Darkmoor:
Sant att ArenaNet är utvecklare av GW, men om du läser NCSoft pressmeddelande så ser du att nya NCSoft-West även kommer svälja ArenaNet. Producenten för GW2 kommer dessutom gå vidare till andra arbetsuppgifter.

1
Skriv svar