Barn på nytt

Inaktiv
Barn på nytt

Då hade man gjort det igen. Brännt en hög stålar på en pryl som man vet att man kommer tröttna på inom en nära framtid. Men vad ska en stackars prylbög ta sig till

Har de senaste veckorna varit jävligt sugen på att köra radiostyrd bil.
Men istället för att göra som en sund människa och söka upp en rc-klubb och prova på innan man slösar pengar så har jag nu efter några dagars sökande på nätet inhandlat ett riktigt vrålåk.

Så nu sitter jag här och söker på mitt kolllinr på postens hemsida stup i kvarten och räknar minuterna. Ser fram emot de magiska ögonblicken när man får sitt paket och man sitter som en fnittrig skolflicka och klämmer på sin nya dyra leksak.

I brist på annat att göra för tillfället (är på jobbet) så tänkte jag kolla ifall jag är ensam om detta fenomen. Nån mer än mig som lägger tusentals kronor på leksaker som kommer ligga på hyllan efter ett par veckor eller månader?
posta era onödiga köp

Medlem

Jag köpte hus för ett år sedan ungefär - då slipper man alla bekymmer kring vad man skall göra av alla överblivna pengar...

Glöm inte bort att dessa "leksaker" du köper är sån't som gör livet värt att leva - den dagen jag slutar leka är den dagen jag lägger mig ner och dör!

..jag vill ha ett sånt däringa raggarstyrt UFO... finns på datorbutiken.se exempelvis... phett coolt!


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

Tja, fick just min första löning och gick lös på Maxfps. Vad ska jag tex med en sån här till egentligen, sitter aldrig på webcam. Men tänkte jag skulle ha den för humorns skull på lan
Beställde även sådana här, men det var nästan onödigt, eftersom jag redan äger ett par stajlade tumskruvar Men som Castor sa, det är dem sakerna som gör livet värt att leva, man ska unna sig något ibland


signatur

Videomupp

Medlem
Skrivet av CastorFiber:

Jag köpte hus för ett år sedan ungefär - då slipper man alla bekymmer kring vad man skall göra av alla överblivna pengar...

Glöm inte bort att dessa "leksaker" du köper är sån't som gör livet värt att leva - den dagen jag slutar leka är den dagen jag lägger mig ner och dör!

..jag vill ha ett sånt däringa raggarstyrt UFO... finns på datorbutiken.se exempelvis... phett coolt!

hahaha, raggarstyrt :D...

Inaktiv

Jag är en sådan person som går in i en butik för att köpa en grej men kommer ut med kanske 5 grejjer.. :S lätt att man köper mkt skit som hamnar på hyllan efter en dag x( just nu har jag leechat på allt möjligt i 2 veckors tid eftersom jag inte har några pengar kvar alls och far min beslöt sig för att åka bort utan att lämna varken mat eller pengar till mat :/


signatur

Rail or Die

Medlem

Har just beställt en Eu-moppe Kymco Agility, har inte kört moppe på 30 år, ska bli kul.

Medlem

eller som igår, jag gick genom Nordstan, på väg till jobbet. Går förbi en skylt med texten "Är inte du också sugen på en iPod?".
'Mjooo, varför inte?' tänkte jag och svängde in, fyra minuter senare och 2400 kronor fattigare så hade jag en.
Farligt med reklam


signatur

[color=black]Useless corpse. Jesus loves you. Useless corpse.[/color]

Inaktiv

Jag blir glad och lättat när jag får reda på att jag har råd att köpa käk för resten av månaden....

Well, snart har jag jobb. Då blir det prylar och jag längtar efter känslan

Medlem

Ja usch, firman sålde lite Dv-kameror så jag nappa direkt och tänkte att nu jeelar, nu skall det filmas osv! Har nog spelat in 10minuter av en tråkig bilresa, nu ligger den i bokhyllan. Men var som ett litet barn den första dagen.


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem
Skrivet av Robfox:

Har just beställt en Eu-moppe Kymco Agility, har inte kört moppe på 30 år, ska bli kul.

Jag vill också ha en EU-moppe. 17 år sedan jag körde moped. Yamaha Chappy rimmar ganska illa när man är 1,90 lång...


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Inaktiv

Hehe, vad köpte du för RC-bil då? Tävlar själv ganska aktivt, hyfsat stor sport både nationellt och internationellt. Så tycker du det är hyfsat roligt så lär du inte tröttna så snabbt


signatur

Könssjukdomar är som Pokémon...man är inte tuff förrän man har dem alla.

Inaktiv

jag köpte en Traxxas Revo 3.3 Den borde väl räcka till en nybörjare

Inaktiv

Hehe prylar... jodå visst har man det intresset och det känns som en välsignelse och förbannelse på samma gång

Youtube-proffs

Jag köpte en radiostyrd minibil för 2000 spänn, sedan 200 kronor extra för trimmmotorn, asså, jag lekte med den i en vecka, sedan sluta jag.. och nu orkar jag inte damma av den.. vill köra på en bana eller något sånt.. faen får ta och ta med den ut till helgen nu bara frö det ^^


signatur

Calle säger att jag är influencer

evh
Medlem

Man lever bara ett liv, enjoy it!


signatur

What Seems To Be The Officer Problem? Randy Marsh

Inaktiv

Hehe, i Staffanstorp, ligger en bit utanför Malmö så har de ju en stor asfalterad bana, http://staffanstorpshs.com/

Har tävlat en del där, tröttnar aldrig kanske mest pga mitt stora intresse för motorsport men det är riktigt roligt, dock handlar det om riktigt dyra leksaker ju Betalade 5000:- för bara bilen sen en motor och tillbehör för 2500:-.

Visst är det dyrt, men fy satan vad det går


signatur

Könssjukdomar är som Pokémon...man är inte tuff förrän man har dem alla.

Medlem

visst har jag allt gjort usla köp som jag nästan dagen efter har ångrat.

men annars så håller jag mig verkligen till att äga så få saker som möjligt, och värdera dessa saker desto mer.
(iPod, MC, Longboard)

har dock i sikte att köpa och börja med Airsoft (vart intresserad nåt så otroligt på detta för tre år sen men det blev inget, och förra torsdagen så fick jag nästan hela kompisgänget att hänga med och testa på det, och nu är vi minst fyra pers som tänkt köpa vapen och utrustning, härligt härligt)


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Inaktiv
Skrivet av CastorFiber:

..jag vill ha ett sånt däringa raggarstyrt UFO... finns på datorbutiken.se exempelvis... phett coolt!

Åh, fyfan! efter att ha sett videon, [http://www.cbiz.se/video/xufo.wmv], så måste jag ha ett sådant!

Medlem
Skrivet av Waff-Waff:
Skrivet av CastorFiber:

..jag vill ha ett sånt däringa raggarstyrt UFO... finns på datorbutiken.se exempelvis... phett coolt!

Åh, fyfan! efter att ha sett videon, [http://www.cbiz.se/video/xufo.wmv], så måste jag ha ett sådant!

Haja vad man kan lura i grannen med lysdioderna mitt i natten - så ägigt!


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem
Skrivet av omega|werzion:

visst har jag allt gjort usla köp som jag nästan dagen efter har ångrat.

men annars så håller jag mig verkligen till att äga så få saker som möjligt, och värdera dessa saker desto mer.
(iPod, MC, Longboard)

har dock i sikte att köpa och börja med Airsoft (vart intresserad nåt så otroligt på detta för tre år sen men det blev inget, och förra torsdagen så fick jag nästan hela kompisgänget att hänga med och testa på det, och nu är vi minst fyra pers som tänkt köpa vapen och utrustning, härligt härligt)

Samma här, det räcker med att jag köper ett spel för att sedan få ångest och fundera på om jag verkligen skulle köpt det.

Airsoft - Den skiten har lockat mig i 2-3 år nu, har ett halvår kvar tills jag får hålla på med det så det kommer att bli riktigt svårt att låta bli att köpa det, synd att jag verkar vara den enda som gillar det i närheten av där jag bor


signatur

"Totalt. Jävla. IG!"

Medlem
Inaktiv

hehe, Airsoft, ipods och mopeder. been there done that

några andra "hobbies" jag haft genom åren:
modell-byggsatser
sportfiske
Rollspel
Magic
psp
Technic Lego
...the list goes on

Dock finns det en pryl som jag aldrig tröttnar på, Datorn och alla dess spel

Medlem

par tok grejer man har lekt med..

-Merlin tåg inkl hemmabyggd rälsbana
-Digital kamera , var ett kort nöje.
-o lite annat


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem
Skrivet av CastorFiber:
Skrivet av Robfox:

Har just beställt en Eu-moppe Kymco Agility, har inte kört moppe på 30 år, ska bli kul.

Jag vill också ha en EU-moppe. 17 år sedan jag körde moped. Yamaha Chappy rimmar ganska illa när man är 1,90 lång...

Hehe, har tuffat omkring nu i två dagar, det komiska är att unga killar kör upp jämsides och drar sen ifrån mig och flinar. Har inte trimmat och den gör ju ändå 55 km/t. Grabbjävlar

Medlem
Skrivet av Robfox:
Skrivet av CastorFiber:
Skrivet av Robfox:

Har just beställt en Eu-moppe Kymco Agility, har inte kört moppe på 30 år, ska bli kul.

Jag vill också ha en EU-moppe. 17 år sedan jag körde moped. Yamaha Chappy rimmar ganska illa när man är 1,90 lång...

Hehe, har tuffat omkring nu i två dagar, det komiska är att unga killar kör upp jämsides och drar sen ifrån mig och flinar. Har inte trimmat och den gör ju ändå 55 km/t. Grabbjävlar

Haha, fan det hade jag inte tolererat - snorgärs skall veta sin plats.

Jag skall nog köpa en framöver så det blir nog först till våren man får åka runt på den. Sjukt dyra är de, speciellt de modeller jag vill ha som har det där lite... nostalgista utseendet, jag gillar inte det där rymdinsekt men neonfärger-tjafset, det skall vara oldschool!

p.s
Jag måste leda liga över personer som får sina trådar raderade. (Mått djävulen ta FZ-forumtomte)


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

Vet precis vad du menar med retro, skulle själv vilja ha en, men 25.000 kr.. nja. Lite mycket ändå

Tänker du på denna tro?
http://www.arka.se/images/apriliahabana1.jpg

Själv har jag en sådan här, inte alltför mycket rymdinsekt över det tycker jag. 4-taktare och endast 13.000 kr
http://www.scooter-system.fr/bibliotheque/news_kymco_agility_...

Gillar heller inte dessa rymdbin.

Medlem

Robbie, precis en sån jag sneglat på - habana custom.

Var några ögonblick ifrån att köpa en suzuki som hette shadow som såg likadan ut men killen som sålde den hajade inte att det inte var en EU-moppe... Bönder, du vet.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

1
Skriv svar