Infinite Undiscovery

Robot
Infinite Undiscovery

Med en schysst blockflöjt slår man världen med häpnad - åtminstone som huvudrollsinnehavare i japanska actionrollspel.

#tri-ace, #infinite-undiscovery, #thief-the-dark-project, #eternal-sonata, #ninety-nine-nights, #wartech-senko-no-ronde, #square-enix


Medlem
FZ testar Infinite Undiscovery

- för att spelet inte har något flerspelarstöd, i ett Jrpg? ..... Speechless, I am indeed speechless. Har inga direkt invändingar mot resten dock, 3/5 stämmer ganska bra.

Inaktiv

Fleraspelar stöd! Hah vet inte riktigt om jag skulle vilja ha det =).

Ska nog ta och testa spelet, trotts det halvtorra mottagandet.
Bara man inte har allt för höga förhoppningar på spelet så blir det nog bra.

Böjd hålla med det var lite drastiskt om betyget påverkades negativ av frånvaron av multispelarstöd i en speltyp som vanligtvis saknar detta.
Bra recension i övrigt dock, plus i kanten för klargörandet huruvida valet fanns välja originalspråket för tal. En "dealbreaker" för många spelare nuförtiden.

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

- för att spelet inte har något flerspelarstöd, i ett Jrpg? ..... Speechless, I am indeed speechless. Har inga direkt invändingar mot resten dock, 3/5 stämmer ganska bra.

Medlem

Märks att denne recensent inte spelat mycket jrpgs för jag menar att han klagar på är sånt som altid vart en del av jrpgs

skulle vara kul att testa spelet trist att det är exklusivt till japan

Medlem

Japan? Spelet finns ju i butiken nu? Skall själv ner och köpa det på måndag då den lilla håla jag bor i inte har helgöppet.

Kolla in www.gametrailers.com review så får du bättre verdict av spelet. Jag blev iaf såld efter att ha sett deras review. Det räckte iaf för mig. Här är deras review: http://www.gametrailers.com/player/39849.html

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

- för att spelet inte har något flerspelarstöd, i ett Jrpg? ..... Speechless


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

ofan är det bara en 360 som saknas då

Medlem

Gillar inte när japsarna går kiddy lite väl barsliga characters... i spelet.

Medlem

Vet inte riktigt om jag vågar lägga ~600kr på detta spel.. tror jag väntar ett tag..

Medlem

Tri-ace spel kan aldrig gå fel, lär gilla detta, men nej jag tänker INTE köpa det för 600 spänn... synd att det inte är regionsfritt

Pansarknekt

De här liret har de töntigaste namnet jag hört på länge i braschen.


signatur

Ooooh the drama!

Medlem

Är inget stort fan av J-RPG's men det här ser rätt bra ut! Gillar att striderna är i realtid. Blir nog ett köp när priset har lagt sig lite.

Medlem

Jag grät lite när jag läste denna recension. Fasta save-punkter och inget multiplayer. TT

Medlem

Måste fasta savepunkter vara något negativt?

Medlem

Inte Final Fantasy.


signatur

lootskin@hotmail.com

Inaktiv

Rollspel
360
Svensk spelpress
= inte lönt att läsa recensionen.

Medlem

Är väll inte negativt med fasta spelpunkter?

Medlem

Totalt missat detta spel, och upptäckte det först bara för ~20 minuter sedan.

Men det ser väldigt roligt ut, gillar JRPGs. Synd bara att jag inte har någon 360. Hade gärna sett det till PS3, men det verkar inte speciellt troligt.

1
Skriv svar