Street Fighter på vita duken i februari

Robot
Medlem
Street Fighter på vita duken i februari

Haha bra sagt av van Damme, han har väl äntligen insett hur värdelösa en hel del av hans filmer är och vill väl bli av med "b skådis" stämpeln.

Medlem

Kan inte bli sämre än första Street Fighter
Försöker de bara göra en seriös B-actionrulle så blir det ju halvsevärt iaf, gamla Street Fighter är ju bara ett bisarrt skämt.

Medlem

jag tyckte första filmen var charmig, inte direkt "bra" men jävligt underhållande.

det kändes som om filmen hade några rågade mått självdistans.

Medlem
Medlem

"Inget vidare, tycker van Damme, som säger till MTV att han tackade nej till medverkan eftersom han fortsättningsvis bara vill göra sånt som han kan vara stolt över"
Rofl, årets kommentar, ska han börja göra romantiska komedier nu då?


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem

Haha aw Van Damme <3

Medlem
Skrivet av Xancerman:

jag tyckte första filmen var charmig, inte direkt "bra" men jävligt underhållande.

det kändes som om filmen hade några rågade mått självdistans.

Jag har faktiskt ingenting emot den heller! Den är skön


signatur

"When corporations create the music we all lose."

Inaktiv

Jean-Claude Van Damme är mitt namn och gillar att gå ner i stadens hamn och busar slå ner god damn.
Sen på kvällen alla brudar vill i min famn vara för där är det ingen fara...

Medlem

Första filmen va småunderhållande, men mest för det dåliga skådespeleriet

Får se om denna blir bättre.. Kan ju bara hoppas!

Medlem

HAHA, att Von Damme ens har mage att uttala sig när det gäller film. Då han ÄR och kommer ALLTID vara den sämsta stådespelaren som denna planet någonsin skådat.

Medlem

Tycker många av hans filmer är underhållande. Men så är man ett Van Damme fan också


signatur

ASUS TUF Z390-PRO GAMING, Intel Core i7-9700K, Noctua NH-D15, 4x8GB Corsair PC4-24000, Palit RTX 3080 GamingPro 10GB, 1.1TB SSD + 4TB HDD, X-Fi Titanium HD, Corsair RM1000i, Fractal Design R4

Pansarknekt

Han e stabil som fan i Universal Soldier och Double Impact


signatur

Ooooh the drama!

Medlem

van damme har ju sagt att han skäms för dom felsta filmer han gjort, och det har han all rätt i världen att göra enligt mig. och kan inte riktigt säga att jag ser fram emot denna film...


signatur

OORRYYEE!!

Medlem

asså ska man skicka ut en gubbe och panka på folk med järnrör knivar mm och sen slå sönder telefonkiosker för lite mat och varför inte kalla in en polis som skuter en raket och slår ut fienden som är en överlägsen

spel okej men film ? kan väll alldrig bli bra eller?


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Medlem

Första filmen har Raul Julia som Bison, och bara det gör den sevärd som fan.

FML
Medlem

Första filmen är ju kultförklarad!

Men varför ska de fokusera den nya filmen på en av de tråkigaste karaktärerna i serien? Hon var ju fan bara en slav i bakgrunden i första.

Medlem

OMFG!!!! Street Fighter film !!! YEEEES! va Coolt! - Den ska jag se på Bio!!!


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem
Skrivet av rolle90:

OMFG!!!! Street Fighter film !!! YEEEES! va Coolt! - Den ska jag se på Bio!!!

Du såg aldrig den första eller?
Nåt av det sämsta jag sett.
Och då är jag ändå ett diehard-fan av SF-serien på konsol/arkad, och äger de tecknade filmerna.
Nej, fan om den nya rullen blir lika usel, då dör jag.

Edit: Det var Raul Julia (som Mr.Bison) som fick mig att se hela filmen, den mannen var en toppskådespelare som tyvärr gick bort alldeles för tidigt.


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Medlem
Skrivet av AkirA:
Skrivet av rolle90:

OMFG!!!! Street Fighter film !!! YEEEES! va Coolt! - Den ska jag se på Bio!!!

Du såg aldrig den första eller?
Nåt av det sämsta jag sett.
Och då är jag ändå ett diehard-fan av SF-serien på konsol/arkad, och äger de tecknade filmerna.
Nej, fan om den nya rullen blir lika usel, då dör jag.

Edit: Det var Raul Julia (som Mr.Bison) som fick mig att se hela filmen, den mannen var en toppskådespelare som tyvärr gick bort alldeles för tidigt.

nopp visste inte äns att det fanns en tidigare innan jag läste det här ^^


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem
Skrivet av deftune:

Han e stabil som fan i Universal Soldier och Double Impact

Universal Sodier ftw! En favorit helt klart

-------
Det han säger i intervjun låter bra och jag håller tummarna för att han når sitt mål och får göra något nytt som känns meningsfullt för honom... Men på sätt och vis är det ju ändå synd att han inte vill medverka i filmen.

Medlem

Det fjantiga var ju att rollbesätta en belgare som inte kan flytande engelska som en heljänkare. Blir lite fel.


signatur

"When corporations create the music we all lose."

Medlem

Första filmen är ju störtskön.


signatur

"Publiken undanbedes från att kasta in bilder på knasiga katter, som kan distrahera spelarna."
- noaxark

Medlem

haha van damme. som att han har något att säga till om med hans underbara status i filmvärlden


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

1
Skriv svar