R.I.P. Skippy 17/7 2006

Medlem
R.I.P. Skippy 17/7 2006

Min fina katt Skippy dog i går kväll. Vi hade haft den i 17 år och det har alltid varit en rund och go katt som har varit en fin vän under dessa år, men igår tog det alltså slut. Han var så trött och sjuk så att det gjorde ont att se på honom och han hade magrat så att han nästan bara var skinn och ben, när han inte klarade av att gå själv längre så tog vi honom till ett djursjukhus och lät honom somna in en sista gång.

Vila i frid kompis.

Skippy


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Inaktiv

Han mår nog bättre i katthimmelen

Vila i frid!


signatur

Könssjukdomar är som Pokémon...man är inte tuff förrän man har dem alla.

Inaktiv

Det va tråkigt att höra =(
rip skippy

Medlem

ha de bra skippy.

Inaktiv
Medlem

r.i.p


signatur

Meep!

Medlem
Inaktiv

r.i.p

Mormor hade en katt en gång som blev 22 år tror jag, kanske var ännu mer. Det kändes rätt kasst när han gick bort.

Medlem

rip

har själv en katt som e 13 eller nåt, bävar för dagen när han somnar. dom e förjävla goa katter, lider med dig


signatur

Man skulle ha två hjärnor så att man kunde sabba den ena

Medlem

R.I.P


signatur

I'm a snake, follow me!

Inaktiv
Skrivet av 4skin:

rip

har själv en katt som e 13 eller nåt, bävar för dagen när han somnar. dom e förjävla goa katter, lider med dig

Prata inte om det. Jag har en katt som snart är 21år. När hon förvinner så blir det jobbigt.

Medlem

Har själv en 19 årig katt, men pigg är han. Får se hur länge det varar


signatur

Videomupp

Medlem

Har en katt som är ett år gammal. Jag har många år av doftande piss och skit att se framemot, men det skadar inte.

Även jag vet hur det känns att mista gamla katter. Det är förjävligt.

R.I.P

Inaktiv

R.I.P

Jag kommer ihåg när min 10 åriga katt vart överkörd förra året fyfan va jag mådde dåligt då

Medlem

R.I.P =,(
Förjävligt att förlora husdjur som man är väldigt fäst vid, nu har jag aldrig ägt en katt men när vår min artonåriga hund dog (fick honom samma år jag föddes) bröt jag nästan ihop, lider med dig.

Medlem

Tack för sympatin, som tur är så har vi en katt till som förhoppningsvis har många år kvar att leva. Hon är en bra tröst just nu.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Inaktiv

Otur där. Måste kännas otroligt jobbigt. Jag räds själv för dagen då min hund... åker iväg.

Inaktiv

Memento Mori


signatur

Internet är din vän

Medlem

Det var ledsamt att höra. Vila i frid Skippy.

Medlem

RIP


signatur

Naga stole my bike :(

Medlem

Hmm... dog han möjligtvis av "Kattarr"?


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Inaktiv

Stackars katt...


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Inaktiv
Skrivet av CastorFiber:

Hmm... dog han möjligtvis av "Kattarr"?

Nu fick du verkligen till det


signatur

Internet är din vän

Medlem
Skrivet av Kråkan:
Skrivet av CastorFiber:

Hmm... dog han möjligtvis av "Kattarr"?

Nu fick du verkligen till det

Vad menar du? Katten kanske hade ätit någon giftig svamp eller så? Kattareller, kanske?

Hursomhelst slutade med kattastrof.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

CastorFiber:

Tråden skapades av mig för att hjälpa mig bearbeta min sorg efter ett älskat husdjurs död.

Du har nu upprepade gånger gjort narr av detta faktum, jag vet inte vad ditt syfte med detta är, men jag ber dig lägga av så slipper jag anmäla dina inlägg.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem
Skrivet av SID 6.7:

CastorFiber:

Tråden skapades av mig för att hjälpa mig bearbeta min sorg efter ett älskat husdjurs död.

Du har nu upprepade gånger gjort narr av detta faktum, jag vet inte vad ditt syfte med detta är, men jag ber dig lägga av så slipper jag anmäla dina inlägg.

Det var inte meningen att du skulle bli ledsen. Mitt tips till dig är att välja andra kanaler för att bearbeta att din katt är död om du inte vill ha svar i alla himelens färger. Finns det inget www.husdjur.se/rip eller något? Men som sagt, det var inte meningen att göra dig ledsen, sorry.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

Alltid tragiskt när en liten kompis som katter dör Man kan fästa sig så helt otroligt mycket vid dom

Medlem

Hade en katt när man var nyfödd, men pga allergi så gav päronen bort den. Det var ett tag sedan dock, har varit borta ett par år nu. Tanten som fick den var trevlig, men har en känsla att hon var lite för kärleksfull. Senaste gången jag var där så klappade hon (den nya) katten så hårt så den fräste till rejält.
Hon påminner nästan lite om "Cat-lady" i Simpsons.

R.I.P. till din katt iaf, alltid tråkigt när husdjur försvinner.

Medlem
Inaktiv

RIP Skippy.
Beklagar...

Har själv 3 katter, 10, 8, 3. år gammla.
den dagen någon av dom går bort blir det svårt.


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

12
Skriv svar