Se co-op i Saints Row 2

Robot
Medlem
Se co-op i Saints Row 2

Rofl. Obama och den andra snubben.

Men iaf. Det verkar ju rätt härligt. Blir kul att få testa det

Hoppas demot kommer asap.

QRT
Medlem
Medlem

Tror de här kan bli riktigt bra, kanske tom bättre än GTA IV. Ettan hade mycket som GTA IV saknade, tänk då vad tvåan kommer ha.

Medlem

Tror ni det kommer till PC?


signatur

Härmed lovar jag att aldrig köpa ett spel igen! Med undantag spel som jag MÅSTE köpa för att kunna spela.

Inaktiv

Verkar inte så imponerad faktiskt.

Kommer inte att bli en GTA IV killer i alla fall, det tror jag inte.

Medlem

Mighty imba, I am impressed. Men GTA IV är fortfarande bäst.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

hahaa är inte detta ungefär som gta4? undra hur kul inte det kommer bli i coop då!:D


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

det har juh det som gta 4 saknar! alla roliga fordon som fanns med i san andreas! Yeah! Såg ganska roligt ut med.

Inaktiv

Äntligen jag gillade SR1 bättre än GTA 4 så jag längtar rätt friskt nu!!!

Medlem
Skrivet av smuts:

Mighty imba, I am impressed. Men GTA IV är fortfarande bäst.

Så när spelade du Saints Row 2 då?;)


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Skulle inte kalla denna en GTA IV-dödare i någon form. Spelen är väldigt olika, förutom de uppenbara sakerna som free-roam och att man kan göra väldigt mycket olagliga aktiviteter. SR handlade om gängkrig och har mängder med aktiviteter runt omkring detta, många fler än någon av de tidigare GTA-spelen hade. Man kunde ha "homies", d.v.s. ett gäng killar/tjejer med sig när man var ute och gjorde uppdrag eller bara drev omkring och lekte. Dessutom hade det MP och hade massor med DLC som man kunde berika spelupplevelsen med. SR var likt GTA men ändå annorlunda på så många sätt.

SR 2 kommer att göra skillnaden ännu större tror jag. Storyn med gängen finns kvar men fokusen på aktiviteter brevid detta har mångdubblats, dessutom begåvats med co-op. Detta är ingen GTA-dödare, det är ett helt annat spel med annan fokus.


signatur

- r4z0r -

Medlem

Ser bara allmänt fjantigt ut. Och då menar jag inte på nåt bra "humor" sätt utan bara flumm..

Medlem
Skrivet av r4z0r:

Skulle inte kalla denna en GTA IV-dödare i någon form. Spelen är väldigt olika, förutom de uppenbara sakerna som free-roam och att man kan göra väldigt mycket olagliga aktiviteter. SR handlade om gängkrig och har mängder med aktiviteter runt omkring detta, många fler än någon av de tidigare GTA-spelen hade. Man kunde ha "homies", d.v.s. ett gäng killar/tjejer med sig när man var ute och gjorde uppdrag eller bara drev omkring och lekte.

...ja för det kunde man ju inte ha i GTA:SA som delvis handlade om gängkrig. Klart spelen är väldigt lika och bygger på samma typ av koncept, att säga nått annat är bara naivt.


signatur
Medlem

Sköna videos dom släpper hehe. Hoppas spelet blir lika roligt.

Inaktiv

Som sades tidigare så är dessa två olika spel. GTA IV är enligt mitt tycke ett av de bästa spelen som har producerats, det var inte det roligaste jag spelat, men det har bästa storyn, bästa karaktärerna osv. Är dock inte så mycket free roam längre, så man kan spela igenom det en gång sen är det nästan slut.

Saints row däremot verkar gå mot san andreas hållet, kvantitet istället för kvalite. Grafiken är inte bra om man jämför med gta, men ack vad dom har tryckt in grejer i spelet, något som den stora massan plus mig själv kommer att gilla.
Kommer ihåg insurance fraud från 1an, roligaste minigamet jag spelat:)

MVH ChuppyBear

Medlem
Skrivet av ChuppyBear:

Kommer ihåg insurance fraud från 1an, roligaste minigamet jag spelat:)

LoL håller med, insurance fraud var det bästa minigamet i Saints Row, helt klart...

Medlem

insurance fraud har dom dessutom utvecklat i 2an, såg en tidigare video när man kastar ut en polare framför ett tåg på perrongen, tror SR är mer wacky än GTA4, som GTA var tidigare.

GTA:SA är mitt favorit GTA och SR2 verkar trycka in en massa saker precis som GTA:SA


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Inaktiv

Detta blir nog nice :).. Många schyssta spel släpp nästa månad.

Medlem

gta4 och sr2 kommer vara jävligt bra spel men.. just nu är gta4 dött för mig. ser bara fram emot sr2


signatur

Med ett schysst järnrör kan man slå hela världen med häpnad!
Nöjd med PC och XBOX360.

Inaktiv

Ser grymt ut


signatur

a"C"RED -

Medlem

Skönt Ser mycket fram emot detta. GTA4 var så tråkigt och stelt. Detta verkar ha det som de tidigare GTA-spelen hade, och mycket mer. Iom att det kommer på PC också så är ju dålig prestandan inga problem Hoppas dom får ihop PC-versionen bra bara.

Inaktiv
Skrivet av smuts:

Mighty imba, I am impressed. Men GTA IV är fortfarande bäst.

Vad menar du?
" Väldigt obalanserat. Jag är imponerad. Men GTA IV är fortfarande bäst."

Vad är det som är obalanserat? Eller är det bara problem med språket?

Medlem

McCain och Obama. Haha, nu blev spelet lite intressantare.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Inaktiv
Skrivet av Ankh:
Skrivet av smuts:

Mighty imba, I am impressed. Men GTA IV är fortfarande bäst.

Så när spelade du Saints Row 2 då?;)

Hahahah den kommentaren sved nog lite.

För de som inte spelat SR testa det bara en liten detalj som att du inte ALLTID måste köra bilen skälv höjer spelet ett snäpp, och den viktigaste funktionen(enligt min åsikt) är ?free aim? så jag kan skuta vart jag vill däck, bensintank mm. (jag vet att man kan hålla ner knappen halvvägs i GTA 4 men det blir inte samma sak)

Medlem

Att sikta själv i ett sådant här spel är en självklarhet för mig. När jag spelade GTA:SA använde jag aldrig auto-sikte mest för att jag inte gillar det, men också för att jag aldrig kom på hur man gjorde

Längtar vidare efter SR 2....


signatur

To boldly go where everyone's been before.

Medlem

Ne Ne jag väntar på GTA IV istället det kommer blåsa SR2 av banan

Medlem
Skrivet av Lobbe:

Ne Ne jag väntar på GTA IV istället det kommer blåsa SR2 av banan

Va?


signatur

Härmed lovar jag att aldrig köpa ett spel igen! Med undantag spel som jag MÅSTE köpa för att kunna spela.

1
Skriv svar