Stalker: Clear Sky patchat igen

Robot
Medlem
Stalker: Clear Sky patchat igen

Aaah, sånt sammanträffande. Bokade just mitt exemplar från min favoritsajt, så det är ju bara toppen om det är mindre buggar tills jag får det i brevlådan
Patching ftw

Medlem

Riktigt trevligt då speltillverkarna är aktiva med Patcher


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Redaktör
Skrivet av ForrestFox:

Aaah, sånt sammanträffande. Bokade just mitt exemplar från min favoritsajt

Men FZ säljer ju inga spel...


signatur
Medlem

fuckar det mina sparfiler? eller är det bara att installera och vara glad?

Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av ForrestFox:

Aaah, sånt sammanträffande. Bokade just mitt exemplar från min favoritsajt

Men FZ säljer ju inga spel...

Min dröm är att en dag gör ni det, då skulle jag aldrig behöva besöka en annan hemsida


signatur

Vila i frid, Mikael "The_Maxx" Löfgren
Tack för den tid du var med oss, även om den var alltför kort

Inaktiv

En eloge till GSC Game World för att de adresserar sina problem så snabbt.


signatur
Medlem

Känns ju lite kukigt att det har blivit patchat flera gånger innan det ens släppts, hur blir det sen när det släpps då? En ny patch varje dag?

Medlem

spelet har varit ute sen i lördags. och de släppte väl ingen patch innan spelet kom ut? det har väl, så vitt jag vet, varit ute längre i ryssland än resten av världen.

Medlem

Sweet.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem
Skrivet av moberg:

fuckar det mina sparfiler? eller är det bara att installera och vara glad?


signatur

I am become Glyphs. The time of secrets is almost over. A new age approaches.

Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av ForrestFox:

Aaah, sånt sammanträffande. Bokade just mitt exemplar från min favoritsajt

Men FZ säljer ju inga spel...

Börja med de då, eller börja sälj nånting iaf

Medlem
Skrivet av moberg:

fuckar det mina sparfiler? eller är det bara att installera och vara glad?

aa, efter varje patch måste du börja om =/

Medlem

Snacka om att de tar ansvar för sina produkter, så här snabbt patchande vet jag inte om jag sett förut. Det gillas.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Sweeeeet!

Har bara precis börjat lira det. Älskar stämningen i Stalker spelen.
Tyckte det rullade på rätt segt först(kör i 1920x1200 med 8800gtx). Hittade dock de inställningarna som segade ner mest(disablade Self shadowing). Nu har jag hittat en inställning som där det mesta är maxat utom Sun, Sunray och selfshadowing. Ser kanon ut och flyter riktigt bra i de flesta lägena.


signatur

PC Master Race!! I7 6700K. RTX 3080. Asus PG348Q. PS5!!

Medlem

JAA! Det är SÅ RÅSKOJ! SPELA HELA HELGEN!


signatur

Move.L #beef, $4
Om du läser detta, har jag aptråkigt på jobbet -- och andra sidan, verkar du ha det också, ska vi ligga med varandra?

Medlem

Det är ju et tag sen som spelet gick guld så jag skulle nog anta att dom började jobba även på denna patch innan release.


signatur

Some people call me a bad person. Others say I'm an irresponsible asshole. Personally I don't see why I can't be both.

Medlem

Vore ju trevligt om dom kunde få till så att uppdateringarna inte kräver att man måste börja om varje gång, det är det som dödade första spelet för mig

Medlem

Står på DeepSilvers stalker sida att inga sparfiler fungerar efter att man patchat till .05.
Jag kan tillägga att jag spelade de första timmarna i spelet på patch .01 och patchade upp till .03 utan att mina sparfiler slutade fungerar. Får la göra en backup på filerna o hoppas på att det trots allt får att patch upp till .05 utan att behöva börja om. Har ju kommit ända till Laminsk.


signatur

//toxaris
//Daniel Persson

Medlem

Fan, och GAME har inte fått mitt Collectors Edition exemplar än. Om det blir en nästa gång blir det från GAME UK. Får väl nöja mig med att spela den opatchade ryska versionen lite mer.


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av ForrestFox:

Aaah, sånt sammanträffande. Bokade just mitt exemplar från min favoritsajt

Men FZ säljer ju inga spel...

...och jag visste inte att free6.com sålde datorspel...


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Inaktiv

Bra att dom patchar detta spel.

Inaktiv

Bara ett tips, denna patch har funnits ute några dagar redan, så det är nästan lättare att surfa in på http://xfiles.gsc-game.com/st/patches/ någon gång ibland.


signatur
Medlem
Skrivet av Tompa:

Men FZ säljer ju inga spel...

Mitt förra grafikkort är köpt på FZ, ett GeForce2 vilket kanske säger något om hur ofta jag uppgraderar.

Medlem

Hur är anv. gränssnittet i nya clear sky? En stor anledning till att jag lade ned förra spelet var att det var så otroligt klumpigt att hålla koll på kartor, quests och inventory. Har för mig att dialogerna var dåligt designade som sjutton också.

Inaktiv
Skrivet av Ankh:
Skrivet av Tompa:
Skrivet av ForrestFox:

Aaah, sånt sammanträffande. Bokade just mitt exemplar från min favoritsajt

Men FZ säljer ju inga spel...

...och jag visste inte att free6.com sålde datorspel...

Ehm och ifall man har den som favoritsida så har man inte utforskat internet. xD

Medlem

Sjukt att såna här saker som de två senaste patcharna fixar inte redan var fixade vid release! Otroligt vilka hemska utgivare det finns!

Saker som en stamina-mätare i HUDen?? Kom igen! Borde väl funnits redan i BETA ffs?

Medlem
Skrivet av Boulund:

Sjukt att såna här saker som de två senaste patcharna fixar inte redan var fixade vid release! Otroligt vilka hemska utgivare det finns!

Saker som en stamina-mätare i HUDen?? Kom igen! Borde väl funnits redan i BETA ffs?

Det roliga är att SoC (Shadow of Chernobyl) hade en stamina mätare vid release XD

Medlem

Ska nog vänta med att patcha, orkar inte börja om.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Hero_Swe:
Skrivet av Boulund:

Sjukt att såna här saker som de två senaste patcharna fixar inte redan var fixade vid release! Otroligt vilka hemska utgivare det finns!

Saker som en stamina-mätare i HUDen?? Kom igen! Borde väl funnits redan i BETA ffs?

Det roliga är att SoC (Shadow of Chernobyl) hade en stamina mätare vid release XD

precis det jag menar.. vad är det för hopkok de släppt egentligen??

jag vill jättegärna spela det här, men väntar nog tills patcharna slutar komma på veckobasis.

12
Skriv svar