Spore upprör kristna *

Robot
Medlem
Spore upprör kristna *

tss..kristna....enda riktiga mytologi är den fornnoridska.....För Oden!

Medlem

asså... dax att börja sjungar psalmer igen i skolan?

Medlem

alltså gud va less jag blir.. om dete så jävla farligt för kristna så får dom väl göra ett kristet spel om dom vill.. men folk kanske börjar förstå att vetenskapen e lite mer hållbar snart?

Medlem

lol alltså.
lol
Vilka nötter.

Medlem

"världen blir upprörd av kristna"

Medlem

Att folk orkar hålla på ? Det är ett jävla spel kristna jävlar, låt det vara.

Medlem

Ähhh de kristna har ju Black & white

Medlem

Bawhahahahahhaha! xD

Medlem

fy fan vad tragiskt alltså, kan dom sluta muppa nån gång och komma in i verklighetens 2000-tal.

Medlem

Måste vara tunga dagar för troende atm .. först Spore och sen att de försöker återskapa big bang ( http://www.aftonbladet.se/nyheter/article3286806.ab )... något som troende borde se som stötande eftersom det inte står i deras sagoböcker.... get back to reality FFS

Medlem

haha, dagens skämt

Medlem

Puh, denna trista debatt om "intelligent design". Kristna högern i USA lobbar ju som bäst för att den ska ersätta evolutionsteorin även i skolorna. Det är inte bara i Afghanistan som det vimlar av talibaner...


signatur

Don't just stand there - kill something!

Inaktiv

haha, så patetiska religiösa människor kan vara. Så inne i sin egen lilla instängda värld att dom inte kan hantera andras världsuppfattningar. In i kyrkan, ner på blodiga knän och be med er, men håll käften och sluta störa oss!

Medlem

men att trycka i en massa kristen propaganda i barn är mycket bättre..


signatur

You fail

HAHAHA! Vilket skämt! Hoppas någon hackar sidan!


signatur

Halo och Pokemon Röd - Vilka minnen 8)

Medlem

För faaaaan , jävla religions tjat överallt, så trött på skiten.
Tack som fan att man är neutral och tror på evolutionen, det är trots allt religion som skapar alla konflikter i världen.

Orka gråta över ett spel, visar bara att religionen verkligen är deras ALLT!

Medlem
Skrivet av The_Calle:

Ähhh de kristna har ju Black & white

lOL!

Inaktiv

Töntar.....
Ska dom bestämma vad ett spel inte får innehålla nu också.


signatur

Waffleman, 300 meters. northwest!

Medlem

Kristna som är emot evolutionen och annan vetenskaplig lära är antingen en hyklare (då de använder saker som vetenskapen gett oss, så som bilen, datorn, vattenkranen osv) eller Amish.

Inaktiv

För det här visste man ju inte att det skulle hända..

Medlem

Innan någon tror något annat vill jag bara påpeka att alla kristna inte tar illa upp av det

Medlem

Jag vill bara understryka att sidan drivs av endast en person som klagar, så generalisera inte alla kristna nu! (Nej jag är inte kristen )

FM-guru
F.d. Sisyr

... Det får inte komma spel om evolutionen, men man får ha kristna skolor?

Medlem

Jag hatar idén om att vi på något sätt är bäst och Guds avbild. Är rena skitsnacket tycker jag.
Såg en skata idag som med enkelhet nästan studsade upp på en vägskylt ~ 2,5 meter ovanför marken. Såg sig om lite stirrigt och dök sedan ner mot trottoaren tvärs över gatan för att landa mjukt. Detta inom ramen av 5-6 sekunder.
Hur lång tid skulle samma sak ta för oss - den perfekta människan.
Nä ett par vingar hade verkligen inte skadat...

Medlem

varför skrivs det inte en nyhet om att "krisktna upprör tänkande människor"?

Medlem
Medlem

Finns det något som inte upprör fanatiska religionsutövare? Gillar de inte Spore får de väl spela Bible Adventures istället.

Givetvis finns det många kristna som har en vettig inställning till sin religion.

Medlem
Skrivet av ostmjuk hamster:

Jag hatar idén om att vi på något sätt är bäst och Guds avbild. Är rena skitsnacket tycker jag.
Såg en skata idag som med enkelhet nästan studsade upp på en vägskylt ~ 2,5 meter ovanför marken. Såg sig om lite stirrigt och dök sedan ner mot trottoaren tvärs över gatan för att landa mjukt. Detta inom ramen av 5-6 sekunder.
Hur lång tid skulle samma sak ta för oss - den perfekta människan.
Nä ett par vingar hade verkligen inte skadat...

...och att vi inte börjar whina så fort något inte går som vi vill.:P


signatur

SNAFUBAR - Situation Normal: All Fucked Up Beyond All Repair/Recognition

ptr
Medlem

jag visste att jag skulle läsa den här nyheten Att inte folk växt ifrån religion än :S

Skriv svar