Battlestar galactica S 3

Inaktiv
Battlestar galactica S 3

Tja, t'a'nkte kolla om nagon vet nar 3e sesongen utav BG slapps?


signatur

Rail or Die

Medlem

13 oct us date


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Inaktiv

Den har premiär i Oktober. SciFi beslutade sig för att bara ha SG-1 och Atlantis på SciFi-Friday.


signatur

"Dont argue with an idiot, or else he will drag you down to his level and beat you with experience."

Medlem

Så Atlantis har premiär snart? Yaaay


signatur

Videomupp

Inaktiv
Skrivet av WildThing:

Så Atlantis har premiär snart? Yaaay

Hade premiär i natt/morse. Inte det bästa avsnittet sopm gjorts, men ganska bra.


signatur

"Dont argue with an idiot, or else he will drag you down to his level and beat you with experience."

Inaktiv

Ok :*( oktober alltsa... tack.


signatur

Rail or Die

Medlem

Joo, man blev lite halvsur på delayen, men aja.. får väl titta på extramaterialet på säsong 2 dvdboxen under tiden sen

Sedan tycker jag det är lite märkligt att ingen svensk tvkanal har tagit upp varje sig Battlestar Galactica eller någon av de 2 Stargate-serierna. Iofs så sändes ju Sg1 ett tag på tv3, men inte mer.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Inaktiv

Dom visade ju mini-serien utav nya BG på 5an (tror jag det va) förra sommaren men typ kl 1-2 på natten.. sen har jag inte sett något mer BG på 5an.. Sen att dom inte visar Total recall 2070 längre på 5an suger också..


signatur

Rail or Die

Medlem
Skrivet av Lappis:

Dom visade ju mini-serien utav nya BG på 5an (tror jag det va) förra sommaren men typ kl 1-2 på natten.. sen har jag inte sett något mer BG på 5an.. Sen att dom inte visar Total recall 2070 längre på 5an suger också..

Det blev väl bara en säsong av 2070? Synd, gillade den serien.

Medlem

Taget från kanal5.se:

Battlestar Galactica
Nyinspelning av klassisk science-fiction

Äntligen kommer Battlestar Galactica till Sverige. Den populära science fiction-serien som har miljoner fans världen över börjar i sommar att visas i Kanal 5. Originalserien gjordes redan 1978-80, Kanal 5 kommer att visa den nya serien som började produceras 2004. Premiär senare i sommar.

Inaktiv
Skrivet av Crenshaw:
Skrivet av Lappis:

Dom visade ju mini-serien utav nya BG på 5an (tror jag det va) förra sommaren men typ kl 1-2 på natten.. sen har jag inte sett något mer BG på 5an.. Sen att dom inte visar Total recall 2070 längre på 5an suger också..

Det blev väl bara en säsong av 2070? Synd, gillade den serien.

Jupp bara en säsong.. :/ Jag har planerat att importera boxen.. men anyways jag har kollat lite efter 2070 på internet men hittar bara en massa information om hela serien men dom har inte nämnt något om ifall det kommer en andra säsong eller varför dom inte gjorde en andra säsong.. så det är ju lite surt :/ men om någon vet så kan dom mer än gärna länka


signatur

Rail or Die

1
Skriv svar