Fracture-demo nästa vecka

Robot
Medlem
Fracture-demo nästa vecka

Såååå tråkigt att spelet antagligen kommer bygga alldeles för mycket på denna "nya" idè. Sånt här ska bara vara ett plus i kanten inget som gameplay ska fokusera omkring. Men det är helt min egna personliga åsikt.

Medlem

Håller helt med, verkar inte va ett spel som blir "kul i längden"


signatur

Äta bör man annars dör man, Äta gör man ändå dör man //Obelix

Inaktiv

Ser SKIT tråkigt ut -_-


signatur

a"C"RED -

Medlem

Alltså, jag förstår inte.

För det första finns terrängdeformering redan, Red Faction hade det redan för flera år sedan. För det andra så ser spelet super stelt ut, och tråkigt ut.


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

ptr
Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

Såååå tråkigt att spelet antagligen kommer bygga alldeles för mycket på denna "nya" idè. Sånt här ska bara vara ett plus i kanten inget som gameplay ska fokusera omkring. Men det är helt min egna personliga åsikt.

1+

demot får avgöra!

Medlem
Skrivet av b0ne:

Alltså, jag förstår inte.

För det första finns terrängdeformering redan, Red Faction hade det redan för flera år sedan. För det andra så ser spelet super stelt ut, och tråkigt ut.

Pff det var inte terrain deformation , det var bara jävligt mkt förstör bara väggar, golv och tak.

Tycker Frakture ser bra ut väldigt UNIKT, folk borde väl inte klaga är har ni inte "just another shooter" utan några som försöker sig på något annorlunda.

Medlem

^- Demot will tell, så säg inte för mycket innan du får äta upp dina ord.

Inaktiv

Den där gubben skulle man ha i sin lägenhet strutta runt bakom hörn på festen.
Eller förresten han skulle bara bygga om parketten.


signatur
Medlem
Skrivet av zauii89:

Tycker Frakture ser bra ut väldigt UNIKT, folk borde väl inte klaga är har ni inte "just another shooter" utan några som försöker sig på något annorlunda.

Det kan inte vara *väldigt* unikt, antingen så är det unikt eller inte, det finns inget mellanting...:)
Ber om ursäkt för ordfascismen zauii89, är trött och på kinkit humör (ungefär som en femåring) så det är bättre att hoppas på randomkillar på internet än folk i min närhet... No hard feelings?;)


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

Ser så jäkla tråkigt ut. Hemsk framerate också. Nej, nej, nej.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Personligen tycker jag det verkar tråkigt =/ - får dock testa Demot ändå.


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem

jag tycker att det ser väldigt tråkigt ut, har en känsla av att det kommer bli ungefär såhär: "vi gör ett spel där man kan kasta en special granat som gör en kulle sen fokuserar vi bara på den delen men vi misslyckas med det och sen har vi ett spel som är sämst på alla sätt och vis"


signatur

Rädda träden, ät en bäver!

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

Såååå tråkigt att spelet antagligen kommer bygga alldeles för mycket på denna "nya" idè. Sånt här ska bara vara ett plus i kanten inget som gameplay ska fokusera omkring. Men det är helt min egna personliga åsikt.

Exakt min tanke. Allt de pratar om är sin terrängdeformering (som inte ens ser särskilt het ut), när man vill veta hur gameplayet och allt det andra är.

Half-Life 2 hade möjlighet terrängdeformering, även om det aldrig användes någonstans i spelet. Känns bara som om de exploiterar denna gimmick. Inget köp.

Medlem

Såg just på videon igen, och något jag stör mig på är att själva terrängen ser ut som ett stort täcke. Det är inte så att det översta lagret av jord rinner undan och det kommer upp mörk jord underifrån och jord som rinner ner för slätter, utan det är bara som ett plan som åker upp och ner. Sen såg jag inget gräs eller växtlighet heller. Kanske en begränsning med motorn?

Medlem

det ser förjävligt ut.

Medlem
Skrivet av Wartex:

Såg just på videon igen, och något jag stör mig på är att själva terrängen ser ut som ett stort täcke. Det är inte så att det översta lagret av jord rinner undan och det kommer upp mörk jord underifrån och jord som rinner ner för slätter, utan det är bara som ett plan som åker upp och ner. Sen såg jag inget gräs eller växtlighet heller. Kanske en begränsning med motorn?

Precis därför ser det såååå stelt och tråkigt ut. Plattformar som är unchangeable vad gäller texturer osv, som bara åker upp och ner.


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

redan gjort i bf: bad company och celestial impact.

Medlem
Skrivet av Terrox:

redan gjort i bf: bad company och celestial impact.

Terrain Deformation`? Nehejdu

Medlem

Redan gjort i Giants ^^ (Kabuto stomp)

Medlem

Japp spelet som LA valde framför KOTOR 3. Måste ju vara vääääldigt bra.

/menlös bitterhet off

Medlem
Skrivet av zauii89:
Skrivet av Terrox:

redan gjort i bf: bad company och celestial impact.

Terrain Deformation`? Nehejdu

johodu, i celestial impact iallafall

Medlem

För fan. Sluta anklaga spel för att vara kopior, det går att göra på alla spel. ISF är BF: Bad Company osv en kopia på Red Faction osv. Släpp det, det finns lika spel, men bara för att det fins en funktion som funnits förut såär det ingen kopia.


signatur

Xboxlive: GeggaSWE
Origin: GeggaSWE

Medlem
Skrivet av GeggaSWE:

För fan. Sluta anklaga spel för att vara kopior, det går att göra på alla spel. ISF är BF: Bad Company osv en kopia på Red Faction osv. Släpp det, det finns lika spel, men bara för att det fins en funktion som funnits förut såär det ingen kopia.

det jag tänker på att de säger att de är de första som har gjort något sådant, vilket det inte har

1
Skriv svar