Terminator 4 - Flopp eller succé?

Inaktiv
Terminator 4 - Flopp eller succé?

Ännu en uppföljare har bekräftats.
[http://www.imdb.com/title/tt0438488/]
[http://www.moviehole.net/news/20060323_schwarzenegger_back_fo...]

Tror du att de blir en flopp eller en succé? Hur som helst så lär de vara den sista filmen, och förhoppningsvis kriget mellan maskiner och människan.


signatur

DNF is still not finished -- but it's almost done, says Scott Miller

Inaktiv

Börjar inte Arnold bli lite för gammal nu?


signatur

Dr. SkruMp <3 #komsi

Medlem

inte den blekaste kan bli bra tyckte faktiskt 3an var helt ok storyn hade lite hål här o där men faen det är scifi


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Inaktiv

Jag tycker att de enda nackdelarna med T3 va att den va för kort och att inte Edward Furlong spelade John Connor, annars så va den riktigt bra.


signatur

DNF is still not finished -- but it's almost done, says Scott Miller

Inaktiv

Terminator är bra så länge som Arnlod är med

Medlem

jepp var lite jobbigt med ny skådis men han funka ju riktigt bra.

Ska bli intressant hur 4an blir .

Aporpå måste köpa t2 o t3 har bara T1 i bokhyllan,


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Inaktiv

Om Arnold är med så blir det coolt men utan han bläää.

Medlem

mm Arnold måste ju vara med, gillade trean


signatur

R.I.P The_maxx

Inaktiv

Hoppas den blir bra iaf. Eftersom 2an blev bättre än 1an kanske 4an blir bättre än 3an men det är bara vad jag hoppas på hehe. En film blir inte bra med bara action å skit i den, tryck in bra drama med bra skådisar som i 2an men tror inte man kan göra en ny klassiker.

Medlem

Hur ska det gå då, en terminator skyddar john connor mot 1000 terminators ? Utan en Terminator som skyddar människorna äre jue inge kul.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Inaktiv
Skrivet av KlosterKatten:

Hur ska det gå då, en terminator skyddar john connor mot 1000 terminators ? Utan en Terminator som skyddar människorna äre jue inge kul.

Du tror inte att dom har andrat historien lite sedan forsta och andra filmen i framtiden dvs ? :P.. dom lar vall veta lite mer i den "har" framtiden hur man dodar terminators enklare typ.. Men att Arnold ska gora T4 omg.. sen stod det pa sidan ocksa att han kanske ska gora en till conan film x)


signatur

Rail or Die

Youtube-proffs

Inge Arnold inge Terminator, 2an är den klart bästa och dom andra är såklart vääldigt bra! 4an måste ju vara väldigt rendrerad med tanke på att arnold måste se lite yngre ut ^^


signatur

Calle säger att jag är influencer

Inaktiv
Skrivet av Polish:

4an måste ju vara väldigt rendrerad med tanke på att arnold måste se lite yngre ut ^^

Sånt kan man få till med hjälp av smink. Men självklart så kommer T4 att innehålla mycket rendering, annars får dom nog sätta igång och bygga många robotar


signatur

DNF is still not finished -- but it's almost done, says Scott Miller

Inaktiv

Har inga större förhoppningar då 3an var skit i sin renaste form. Dessutom börjar vår vän Arnold bli en parodi på sig själv. Fast jag kan ju ha fel, vi kanske får en ny T2.

Medlem

Sen har vi ju Rambo 4 och Rocky 6 att sen fram emot oxå

Lär väl bli dynga det oxå.


signatur
Medlem

Jaha... Det blir ju kul att se på denna klumpen spela en terminator:

Ge honnom en käpp så klarar han nog sig perfekt.


signatur

Life is too short to remove USB safely.

Medlem

arnold var grymt pumpad i t3 .

Som han själv sa han tränade typ flera timmat om dagen för att bli så pumpad som han var i t3.

Vad jag sett är han ganska fit i daxläget
så kommer inte bli nåra probs i t4


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Arnold är terminator, utan honom ingen Terminator

Medlem
Skrivet av Zoidberg:

Jag tycker att de enda nackdelarna med T3 va att den va för kort och att inte Edward Furlong spelade John Connor, annars så va den riktigt bra.

Och vi vet varför han inte fick rollen :(. Han får dock skylla sig själv, knarkar man så förtjänar man inte att vara med i en film, han är ju helt psycho nu .

ARNOLD!

MFC
Medlem

Arnold är terminerad... terminator.. permiterad.. pensionerad.. hm.. p..


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

MFC
Medlem

btw...


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

ser han ut så idag? :x


signatur

R.I.P The_maxx

MFC
Medlem

Ja, tydligen..


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Vadå? Det där är väl inget. Killen är trött och okammad.
Vanlig svenssons ser ju ut sådär varje morgon

Usch, T3 var en besvikelse :/ Hoppas på något bättre den här gången.

Medlem

Dem fick väl honom för innehav av bla heroin ett antal gånger tror jag, samt att han har massa andra saker som ett D.U.I mm.
Aja, detta händer med dem flesta yngre skådespelarna. Macaulay Culkin som spelar Kevin(huvudrollen) började också med droger, han hade dock tur som fortfarande får lite publicitet(World Poker Tour har han t.ex varit med i).

YOU GOTTA GET OUTTA HERREEE!

Inaktiv

Den kommer knappast bli lika bra som ettan eller tvåan, möjligtvis som trean men uppföljare har en tendens att bara bli sämre o sämre så jag röstar på en total flopp.

Inaktiv
Skrivet av Famest:

Dem fick väl honom för innehav av bla heroin ett antal gånger tror jag, samt att han har massa andra saker som ett D.U.I mm.
Aja, detta händer med dem flesta yngre skådespelarna. Macaulay Culkin som spelar Kevin(huvudrollen) började också med droger, han hade dock tur som fortfarande får lite publicitet(World Poker Tour har han t.ex varit med i).

YOU GOTTA GET OUTTA HERREEE!

Han ser ju n'a'stan likadan ut som n'a'r han var yngre ocksa Macaulay Culkin.. sag han n'a'r han var med i poker programmet pa 6an.. Maste ha tagit kokain eller vad det nu ar for drog man tar rent som bevarar kroppen sa att man inte aldras sa snabbt.. Tror att det ar ren kokain..


signatur

Rail or Die

Medlem

Jo Culkin ser ju fortfarande normal ut, jag antar att han hade tur som inte blev en riktig missbrukare. Det återstår att se om Daniel Radcliffe, Emma Wattson och Rupert Grint(Harry Potter folket ) blir likadana, dock är det en annan sak för dem, England är ju så fridfullt

Inaktiv

Edward Furlong är väl typ 29 år nu, känns som det var en ganska gammal bild, här är en annan bild: [http://www.imdb.com/gallery/hh/0000411/HH/0000411/iid_1008178...]

Medlem

På Wikipedia står det att han _kanske_ ska vara med i Terminator 4

12
Skriv svar