Så tänktes Enslaved fram

Robot
Medlem
Så tänktes Enslaved fram

Detta spel kommer, tror jag, bli riktigt grymt. Det är snyggt och har en riktigt skön stil. Sedan att de verkar ha fått till en bra och djup story med karaktärer man vill veta mer om är bara tummen upp.
Givet köp.


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Ish
Medlem

Tyckte grafiken så rätt gammal ut..Storyn kändes kliché... Osv.. Nej tack


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

Om storyn är tillräckligt bra så kanske det blir ett köp.

Medlem

Lirat demot , vilket jag tror inte riktigt ger en shysst bild av spelet pga det är för få fighter , men jag tror spelet kommer bli riktigt fett
förhands bokat så väntar bara på att det ska dumpa ner i brevlådan om nånn vecka !

Medlem

Jag körde också demot, och det verkade intressant, men grafiken var ju inte så mkt att hänga i granen tyvärr, det ligger säkert en mängd bra teknologi i bakgrunden, men upplsöningen på ps3an var så låg att det mest såg billigt ut.
Animationerna var även de lite ryckiga, det blev lite konstigt när man sprang och hoppade och helt pltösligt så startade en annan animation.

Inte alls lika flytande som i uncharted vilket borde vara en benchmark och vara bättre än för alla actionäventyr.

Men så blir det när de går multiplattform och/eller inte lägger ner ordentlig tid på att optimera för varje plattform...


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

1
Skriv svar