Claptrap's New Robot Revolution filmat

Robot
Claptrap's New Robot Revolution filmat
Medlem
Claptrap's New Robot Revolution filmat

Charmigt son vanligt.

Medlem

Heh... ser kul ut.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Det gör ont hur kreativa dom är. Köp DIREKT när det kommer ut. Om man inte kan förbeställa!

Medlem

Trailern må vara charmig men AKTA ER för den här DLC:n, kolla recensioner innan köp. Jag köpte det osett och vart väldigt besviken på det. Och jag älskar Borderlands i övrigt.

Det har tappat Borderlandskänslan helt och har skitttrista uppdrag, (ungefär 1/3 av uppdragen är samladropsuppdrag i stil med "Braaaains" från Zombie Island).

Kort som attans jämfört med General Knoxx och Zombie Island, (runt 4 timmar är det många som klarat det på)

Tidiga rapporter visar även att det verkara vara ett gäng buggade achievementsM

Mycket med det här jag nämner har nog med att göra att GEARBOX INTE HAR UTVECKLAT DET själva, utan outsourcade hela kånkarongen till en helt ny spelstudio som inte släppt nånting innan.

Genkan: Förboka DLC? Det är förövrigt redan släppt.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Måste säga att Mad Moxxi's Underdome Riot är *mycket* sämre än denna, oavsett vad folk säger. De andra två DLC-erna (både Zombie Island och Secret Armory) är mycket, mycket bättre - Claptrap's Robot Revolution kommer dock som snar trea.


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem
Skrivet av Zymac:

Trailern må vara charmig men AKTA ER för den här DLC:n, kolla recensioner innan köp. Jag köpte det osett och vart väldigt besviken på det. Och jag älskar Borderlands i övrigt.

Det har tappat Borderlandskänslan helt och har skitttrista uppdrag, (ungefär 1/3 av uppdragen är samladropsuppdrag i stil med "Braaaains" från Zombie Island).

Kort som attans jämfört med General Knoxx och Zombie Island, (runt 4 timmar är det många som klarat det på)

Tidiga rapporter visar även att det verkara vara ett gäng buggade achievementsM

Mycket med det här jag nämner har nog med att göra att GEARBOX INTE HAR UTVECKLAT DET själva, utan outsourcade hela kånkarongen till en helt ny spelstudio som inte släppt nånting innan.

Genkan: Förboka DLC? Det är förövrigt redan släppt.

Håller med om det du skriver, dock är det en grej jag funderar över:

Du kan väl ändå inte mena att det tar så mycket som 4 timmar att spela igenom det?
Jag skulle nog säga ~1 timme för mainquests och runt 2 med alla mindre.

Missförstod jag så ber jag om ursäkt.

Jag hade iallafall ganska kul med DLC:n, även om jag mest skrattade åt hur löjligt enkla och extremt repetitiva bossarna var (Ni som spelat förstår).

Har inte Gearbox utvecklat den här DLC:n förresten?

1
Skriv svar