25 minuter Deus Ex 3

Robot
25 minuter Deus Ex 3

En handskaksfilmad men trevlig halvtimme med Adam Jensen.

#eidos, #deus-ex


Medlem
25 minuter Deus Ex 3

Ja, det såg rätt troget ut ettan förutom interfacet och tps-kameravinklarna. Tror definitivt att det blir ett bra spel för konsol även om det kanske inte blir någon höjdare på PC.

Medlem

Vilket värdelöst ljud

Medlem
Skrivet av Wartex:

Ja, det såg rätt troget ut ettan förutom interfacet och tps-kameravinklarna. Tror definitivt att det blir ett bra spel för konsol även om det kanske inte blir någon höjdare på PC.

Fy fan, blir ju förbannad när det växlar till tps, tappar känslan helt ju!
Ser rätt trevligt ut annars!

och ja, fruktansvärt jobbigt ljud på klippen:O


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Ish
Medlem

Givet köpt


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

Animationerna såg lite hackiga ut här och där + att växlingen mellan firstperson och thirdperson inte var helt flyttande, fixas förhoppningsvis till släppet. Förutom det såg det rätt najs ut

Inaktiv

Det ser inte ettan troget ut någonstans, det ser mer ut som ett nytt, väldigt ambitiöst spel i Deus Ex serien.
Och varför skulle det inte bli någon höjdare på PC? Det är en shooter, det blir förmodligen bättre på PC än konsol.
Och att växla mellan fps och tps vinklar ökar känslan av medverkande då du får se konversationen mellan spelarna istället för att stå där och titta runt men inte kunna röra på sig. Men dom är inte klockrena, kan slipas på en del.

Iallafall... verkar som ett givet köp på PC.


signatur

Safe as fuck!

Medlem

Synd att man inte är nåt för smyga spel

Medlem
Skrivet av Ballong:

Synd att man inte är nåt för smyga spel

Tur man kan köra på mer "direkta" taktiker om man vill då

Tycker spelet ser ut att bli ett givet köp till både PC och konsol, PC för den bättre grafiken och konsol för den sköna kontrollen/soffan

Medlem

Störde mig bara på att det byter till tredjeperson hit och dit...

Medlem

Lite bladerunner känsle. Sweet.

Medlem

Sjukt hållbara kartonglådor!

Medlem

Tycker fortfarande att det ser mer ut som Mass Effect än Deus Ex.
3:e person bryter inlevelsen p.g.a switchen och det fungerar lite som ett fusk att se runt hörnen..eftersom man ser saker man normalt inte skulle göra.

Ase
Medlem

ser oroväckande konsollanpassat ut, seg styrning, mao ytterligare en spelseriesom förstörs av konsollanpassning.

Medlem

Väldigt stort fan av första spelet som jag köpte samma vecka det släpptes, och jag tycker detta ser riktigt bra ut!

Medlem

Väldigt random ljudupptagning.

Det jag är emot med spelet är TPS-inslagen. Jag gillar inte dessa "snygga kills" och ännu mindre cover-systemet.

Utöver de "små" sakerna har jag inte mycket att klaga på av det jag sett.

Medlem
Skrivet av v1lle3:

Väldigt random ljudupptagning.

Det jag är emot med spelet är TPS-inslagen. Jag gillar inte dessa "snygga kills" och ännu mindre cover-systemet.

Utöver de "små" sakerna har jag inte mycket att klaga på av det jag sett.

Exakt! Känns som att de försöker locka små fjortisar med "cool" action, blir äcklad:/

för övrigt! Spelar om spelen nu så man har lite koll tills 3an kommer, första spelet är riktigt beroende framkallande när man kommer in i det, trots den numera usla grafiken

"youve got ten seconds till i put you on the NSF death list"


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

1
Skriv svar