Jag har ett skiftnyckelsansikte

Skägg.
10 Chambers
Jag har ett skiftnyckelsansikte

"Visst är du Richard Kärve?" sa dagmamman när jag och lilleman begav iväg från parkleken på förmiddagen. "Näe, inte alls faktiskt" svarade jag. Det är inte första gången någon hävdat att jag är någon jag inte är, eller är väldigt lik någon som jag inte heller är. "Haha, det är ju Martin Stenmark" sa en grupp förfriskade herrar på julmiddagen. "Shepard!" hojade EA-folket kring premiären av tvåan och "Du är snorlik Jim Carrey" har jag hört fler än en gång. Jag kanske har ett sånt där universiellt utseende, ett skiftnyckelansikte.

[/center]

#blogg


signatur
Jag har ett skiftnyckelsansikte

Hehe, ladiesman...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Redaktör

Själv blev jag en gång igenkänd för vem jag inte var lik. Jag serverade på en kinarestaurang, en gäst fastslog...

- Men du är ju inte kines!

En till skiftnyckel:


signatur
Medlem

Are you ladiesman217?!

Medlem

Snart ringer Stenmark upp dig och erbjuder dig en plats i Ladies Night-gänget!

Skägg.
10 Chambers

Justja, Thorsten Flinck också!


signatur
Medlem

Okej, så du är lik alla killar med snaggat hår och skäggstubb?


signatur

Robin,
Frilansare

Skägg.
10 Chambers

Typ så, snygga rakade killar med skägg.


signatur
Medlem

Right. Jim Carrey, 48 år - Martin Stenmarck, 38 år - Thorsten Flinck, 49 år. Du ser nog bara väldigt gammal ut, gråskägg.


signatur

Robin,
Frilansare

Skägg.
10 Chambers

Dina Wikipedia-bokmärken (ja, jag syftar på Stenmark) ger oss följande slutsats: jag är en silverback medan du närmast kan jämföras med ett babianarsle.


signatur
Medlem

Lik Jim, nepp, men den snubben i mitten vem det nu är.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Haha, klockrent att även EA folket ser likheten
Själv tycker jag du liknar mest Master Ch....nä då, Shepard är ditt alter ego forever


signatur

Game long and prosper

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Javas:

Haha, klockrent att även EA folket ser likheten
Själv tycker jag du liknar mest Master Ch....nä då, Shepard är ditt alter ego forever


signatur
Medlem

Då fattas det bara att skaffa sig ett par glödande ärr i ansiktet, sen är det fritt fram att flyga ut i rymden och rädda mänskligheten, Calle!


signatur

Imperator

Medlem
Skrivet av Tompa:

Själv blev jag en gång igenkänd för vem jag inte var lik. Jag serverade på en kinarestaurang, en gäst fastslog...

- Men du är ju inte kines!

En till skiftnyckel:

http://www.buzzoverload.com/wp-content/uploads/jim-carrey.jpg

Alltid bra att bli påmind, eller hur? Annars hade du kanske strosat omkring här och trott du var asiat.


signatur

Imperator

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Reize:

Då fattas det bara att skaffa sig ett par glödande ärr i ansiktet, sen är det fritt fram att flyga ut i rymden och rädda mänskligheten, Calle!

Raincheck på det!


signatur

Kan för allt i världen inte hitta denna blogg!
Blogg sidan behöver en enklare översikts vy.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Skägg.
10 Chambers
1
Skriv svar