Stämningsfull The Hunter-trailer gör oss sugna på ett skjut

Robot
Stämningsfull The Hunter-trailer gör oss sugna på ett skjut
Inaktiv
Stämningsfull The Hunter-trailer gör oss sugna på ett skjut

jag gillar homoerotiska rubriker.

Skrivet av vampyrer_suger:

jag gillar homoerotiska rubriker.

Gör vi inte alla det, innerst inne?

Medlem

Spelet hade varit bra om man fick syn på ett djur att skjuta. Jag spelade säkert i en timme utan att få syn på kött

Medlem

Hmm... Blir nog att ladda ner och testa faktiskt...

Pansarknekt

Har dom svårt att hitta centreringsverktyget i redigeraren eller?

Spelet verkar fett även om jag hellre jagat människor eller dinosaurier


signatur

Ooooh the drama!

Skägg.
10 Chambers

Dagens bästa rubbe!


signatur
Medlem
Skrivet av Mahone:

Spelet hade varit bra om man fick syn på ett djur att skjuta. Jag spelade säkert i en timme utan att få syn på kött

Ja, ibland har man fantastiskt mycket oflyt innan man stöter på något. Det är just det jag gillar med spelet dock. Få spel jag har spelat ger en bättre belöningskänsla när man väl lyckats spåra och fälla ett djur.


signatur

Murphy's lag är min ofrivilliga livsfilosofi.

Medlem

aaaw, inga zombies...
men kul att de slänger in mer o göra i spelet!

Spelet verkar bra, men loggan ger mig fortfarande bumbi-björn känsla...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Mahone:

Spelet hade varit bra om man fick syn på ett djur att skjuta. Jag spelade säkert i en timme utan att få syn på kött

Jag tror nog faktiskt att det är du som behöver slipa tracking-skillsen lite Mahone! ;>

Jag har lirat the hunter sen det startade och jag tycker att det är så grymt skönt att det faktiskt är svårt att jaga till och från. Spel som " Big game hunter " känns bara så oseriösa när man ser djur HELA tiden det blir och *pang pang pang pang* massaker.

Länge leve the hunter!


signatur

En riktig svensk föds skrikande, lever klagande och dör besviken.

Medlem

jag har spelat det lite. As grymt spel. Men som sagt SVÅRT. Man måste ha skills "Som i verkliga livet". Någon som vet en bra guides eller något så man kan lära sig hur andra folk gör för att få lite fint kött? bra spots ställen, vapen, calls osv.


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Medlem

vart hämtar jag det?

Medlem

www.thehunter.com/pub

Rekomenderar att du köper licenser så du kan jaga allt! sen får du hur mycket skot o grejer som helst! kostar drygt 100 kr och du kan skicka sms så går det på mobil räkningen/Saldot. Sen köp ett nytt vapen med. ca 30 kr men värt som sagt.


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

1
Skriv svar