Lär dig mer om Goldeneye 007:s handling

Robot
Medlem
Lär dig mer om Goldeneye 007:s handling

Goldeneye 64 all the way across the sky

Medlem

Kommer floppa något fruktansvärt

Medlem

Ful grafik. Synd att de inte frågade Sean Bean om rösten till Alec.

Medlem

Eurocom borde fan ta och lära sig hur handlingen egentligen är, för det här är mer än skamligt!

If you can't do it right, just leave it!

Medlem

Någon som har koll på vad Rare har för sig med nu? Man har fått lite nytändning när man kört de gamla goingarna Banjo Tooie o Perfect Dark på XBLA så man hoppas på att de gör nåt spel i den stilen igen :>

Nya banjo testa jag bara demot o tyckte att det inte verka ha det där lilla extra som dom brukar få fram annars. Hoppas att de fixar nåt fint nu utöver Viva Pinata som iofs e rätt skoj men inte riktigt i samma klass :F

Medlem

@ Freeman
"Problemet" är att Rare bara är ett skal, de flesta som var med i studion och gjorde de gamla (bra) spelen har lämnat den sedan länge, medan MS har kvar den för att sälja på namnet. Rare har tyvärr gått från att göra bra plattform och FPS till hyfsade partyspel och liknande (tyvärr). Vi lär nog aldrig få se ett storspel med Rares namn igen, speciellt inte ett seriöst. :/

Tror för övrigt detta kommer att bli en flopp, betygsmässigt iaf, men det lär ändå sälja ganska bra då de kan sälja på namnet (nostalgi) och andelen (bra) fPS till Wii är försvinnande liten.

Medlem

What's up with all the hate? =/


signatur

//Nothing worth doing in life is easy.

Medlem
Skrivet av HogisGuy:

What's up with all the hate? =/

* Det skulle ha vart Brosnan istället för Craig som bond.

*Trots 15 års mellanrum mellan spelen så är spelets grafiska utseende en ren tvär besvikelse, vad tusan tänker spelutvecklarna med?

* Av vad som visats hittills så har handlingen har fått ett x antal kockar för mycket. och då menar jag att de har fuckat upp storyn bortom all räddning för att " i allafall jag" ska kunna identifiera spelet som Goldeneye. detta här "Imo" är inte längre Goldeneye. detta är en dåligt försök på ett " wanna be look a like " .

*En sak till är just att det är på Wii och enbart Wii. Inget kan få tillbaka känslan man hade när man satt och spelade det på N64.

* Goldeneye: Source moddet på steam till skillnad vad man sett ifrån detta, är att den verkligen har kvar den sanna känslan som man kände när man lirade på N64. Wii versionen kommer inte komma så mycket som närheten av det. Kolla in och känn nostalgin flöda


signatur

// FeeAC

Medlem

Förstår verkligen inte. Det finns ju redan ett fett nice 007 golden eye med source motorn? Som äger och är gratis (tror jag iaf?). Känns som ett fult onödigt spel :s

Medlem

Tror detta kommer bli najs! Alla ni som sitter och klagar och vill ha det PRECIS som det gamla spelet, spela det då?


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Medlem

Ok, tack för infon Grumbledock. Trist att höra! man får helt enkelt hålla sig till N64 o lira deras goa lir medans man väntar på att nån ska göra liknande :/

Medlem

Goldeneye: Source beta4 trailer såg ju ut som ett tråkigt multiplayerspel.

Det kommer väl finnas en enspelarkampanj också hoppas jag?


signatur

| R7 3800x | be quiet! Dark Rock 4 Pro | Gigabyte X570 Aorus Elite | Aorus RGB 2x8GB 3200mhz cl16 |
| Nvidia RTX 2060 Super | Kingston A2K 250GB + 1TB + KC2500 2TB | Corsair RM750 | Fractal Design Meshify C |

Inaktiv

Ville inte acceptera floppen först för jag tänkte typ GoldenEye 64 med bättre grafik men jag tror faktiskt att det skulle vara bäst om skiten aldrig kommer ut.

Medlem

Synd att det blev ett nej för 360-versionen utav goldeneye, den såg betydligt mer lik originalet.

http://www.hightech-edge.com/golden-eye-xbla-xbox360/1285/


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem
Skrivet av c0rp:

Ful grafik. Synd att de inte frågade Sean Bean om rösten till Alec.

Amen. Alec låter helt fel.


signatur

Make 'em laugh; make 'em cry; make 'em wait.

Medlem
Skrivet av jedi007:
Skrivet av HogisGuy:

What's up with all the hate? =/

* Det skulle ha vart Brosnan istället för Craig som bond.

*Trots 15 års mellanrum mellan spelen så är spelets grafiska utseende en ren tvär besvikelse, vad tusan tänker spelutvecklarna med?

* Av vad som visats hittills så har handlingen har fått ett x antal kockar för mycket. och då menar jag att de har fuckat upp storyn bortom all räddning för att " i allafall jag" ska kunna identifiera spelet som Goldeneye. detta här "Imo" är inte längre Goldeneye. detta är en dåligt försök på ett " wanna be look a like " .

*En sak till är just att det är på Wii och enbart Wii. Inget kan få tillbaka känslan man hade när man satt och spelade det på N64.

* Goldeneye: Source moddet på steam till skillnad vad man sett ifrån detta, är att den verkligen har kvar den sanna känslan som man kände när man lirade på N64. Wii versionen kommer inte komma så mycket som närheten av det. Kolla in och känn nostalgin flöda

*suck* Good ol' times med N64 versionen:up:

Men jag tycker att det är överdrivet med detta hat. Jag själv kan knappt bärga mig tills jag får det här spelet. Visst är det bra med nostalgi men vissa drar ut på det och säger att ALLA remakes/nya versioner av spel är dåliga direkt innan det hinner att komma ut. Jag är 20 år nu (snart 21) och jag ÄLSKADE Sega och Nintendo och gör det än idag men när det gäller remakes eller en ny del i ett gammalt spel som återkommer så väntar jag på att få testa det spelet innan jag dömer det.

Nej, jag tror nog inte dem har "fuckat" upp storyn. Igen, vi har inte sett spelet än så det återstår bara att ses.

Och många har fortfarande inte förstått att grafiken är inte allt. Den kan ju vara bra till att få folk att leva in i spelet mer men jag tycker seriöst att grafiken i Goldeneye 007 är jävligt bra för att vara Wii (de som säger att grafiken ser ut som N64 versionen är ju helt klart internet troll). Skaparna har sagt själva att det här är mer som ett nytt spel mer än en remake.

Ja det är på Wii och enbart Wii. Problem? De ända människorna som klagar på det är dem som inte har ett Wii.

Om det här blir bra eller dåligt vet vi ju inte ännu.
Vänta med erat hat så ser vi.:)


signatur

//Nothing worth doing in life is easy.

Medlem

Är spelet från 2001 eller? ser så gammalt ut.


signatur

while(I.alive()){cout << I.says("Tjenare");}

Medlem

Tycker det är sorgligt att de (Nintendo) blockade XBL-porten utav Goldeneye, bara för att få släppa Wii-sörjan.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem
Skrivet av HogisGuy:

*suck* Good ol' times med N64 versionen:up:

Kan inte göra annat än att hålla med!

Citat:

Men jag tycker att det är överdrivet med detta hat. Jag själv kan knappt bärga mig tills jag får det här spelet. Visst är det bra med nostalgi men vissa drar ut på det och säger att ALLA remakes/nya versioner av spel är dåliga direkt innan det hinner att komma ut. Jag är 20 år nu (snart 21) och jag ÄLSKADE Sega och Nintendo och gör det än idag men när det gäller remakes eller en ny del i ett gammalt spel som återkommer så väntar jag på att få testa det spelet innan jag dömer det.

Saken är ju den att att jag hatar inte:P jag är dock kritisk till vad jag hittills har sett vad spelet kommer erbjuda, och baserar mina argument enbart kring vad jag själv har sett och att mina argument är ingen annans än mina egna

Jag är 22 och är också uppväxt med Sega och Nintendo och visst, det är kul med nostalgi i nya spel " om det är det du syftade på? " men det är många spel som floppat pga att de inte har nått upp till förväntningarna, vilket är en milstolpe vad det gäller remakes i nya förpackningar. Jag har inte dömt spelet i förväg, men jag har dock dömt vad jag hittills har sett vad spelet har att erbjuda. naturligtvis kommer jag ta en titt på den färdiga produkten , men smygtittar och bakgrundsinformation förtäljer ofta mycket om vad som kommer finnas i säcken. och man kan väl inte bara ta och ignorera det?

Citat:

Nej, jag tror nog inte dem har "fuckat" upp storyn. Igen, vi har inte sett spelet än så det återstår bara att ses.

Som jag skrev ovan här

( Av vad som visats hittills så har handlingen har fått ett x antal kockar för mycket. och då menar jag att de har fuckat upp storyn bortom all räddning för att " i allafall jag" ska kunna identifiera spelet som Goldeneye.)

så baserar jag det på " vad som visats hittills". Jag är kritiskt ställd på vad spelet har presenterat i story väg och håller mig till den punkten ja det vill säga. . tills ny information dyker upp. men detta är dock som sagt min personliga åsikt som synes ovan. och Jag respekterar din åsikt som tycker annorlunda. inte mycket mer att säga om detta.

Citat:

Ja det är på Wii och enbart Wii. Problem? De ända människorna som klagar på det är dem som inte har ett Wii.

Ja jag tycker det är ett stort problem. Och jag äger ett Wii 8) remaken hade kunnat ha stor potential om den inte hade varit spärrad under Nintendo stämpeln. grafiken är ur usel och jag har väldigt svårt att acceptera kontrollerna " Wiimote och nunchuck " till denna titeln. ( classic controller hade jag accepterat dock som komplement ) och angående grafiken, så kan wiiet prestera mycket Mer än så. ( jag vet att jag är en liten grafikhora jag 8) ) men när det kommer till seriösa FPS och Racing spel. så tar jag grafik som en viktig faktor. t.o.m Goldeneye till n64 var ju extremt snyggt för sin tid. varför börja lägga benen på bordet och strunta i grafiken nu?

Citat:

Om det här blir bra eller dåligt vet vi ju inte ännu.
Vänta med erat hat så ser vi.:)

Som sagt så bedömer jag enbart vad jag sett hittills, inte den färdiga produkten. och det jag sagt är mina egna åsikter som en gammal hardcore Goldeneye gamer sedan N64:eran


signatur

// FeeAC

1
Skriv svar