När ska ni göra klart sidan??

Medlem
När ska ni göra klart sidan??

Nu har det gått rätt lång tid, är det inte dags för er att göra klart sidan snart? Jag syftar främst på den vänstra menyn man ser här i forumet - den gamla menyn men alla underkategorier. Finns säkerligen massor med andra saker som fortfarande finns kvar som jag inte upptäckt också.


signatur

"All those moments will be lost in time... like tears in rain. Time... to die." - Roy Batty

Antikvitet

Vi håller på med forumet för fullt. Vill inte säga någon tid men det är på gång. Vi jobbar efter devisen att vi hellre gör det rätt än fort.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem
Skrivet av John:

Vi håller på med forumet för fullt. Vill inte säga någon tid men det är på gång. Vi jobbar efter devisen att vi hellre gör det rätt än fort.

Varför behåll ni inte den gamla layouten tills den nya är klar för då? Rätt jobbigt att vara på en halvklar sida så pass länge som man har varit tvungen att vara nu.:down:


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Antikvitet

Vi kom till ett läge där all nyutveckling var anpassad till den nya versionen av FZ och vi hade valet att antingen släppa ut den eller att hålla på alla förbättringar till allt var klart.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

inK
Medlem
Skrivet av John:

Vi kom till ett läge där all nyutveckling var anpassad till den nya versionen av FZ och vi hade valet att antingen släppa ut den eller att hålla på alla förbättringar till allt var klart.

En s.k Gran Turismo 5?


signatur

Every trophy counts...

Frilansare
1
Skriv svar