Fable III-hajpen når nya höjder

Robot
Medlem
Fable III-hajpen når nya höjder

Haha, kul marknadsföring

Medlem

Inte direkt svårt att placera flaggor då man kan placera dem på samma ställe...

Medlem

Jag antar att det är så att någon måste "ta över" den flaggan innan du kan sätta dit en där igen, men ja. Väldigt enkelt om man är flera kompisar dock försvinner det roliga i det hela om man skulle göra så.

Väldigt kul marknadsföring måste jag säga.
Men tycker det känns lite löjligt, hur kul är det att bunkra upp på hur mycket guld som helst och sen spela igenom spelet utan att ens behöva kämpa för degen?

Inaktiv

Hinner om jag skyndar mig?
Nog för att det står 70dagar kvar samt att detta endast verkar vara i England så tror jag att jag passar på detta just nu ^^.

Medlem

Funkar här i Sverige också. Lite fult är att alla skatter man kan hitta typ bara finns på diverse camping-platser lite överallt.

Medlem
Skrivet av Sebovich:

Funkar här i Sverige också. Lite fult är att alla skatter man kan hitta typ bara finns på diverse camping-platser lite överallt.

Här i stan finns det bland annat skatter vid konsthallen och den gamla ångkvarnen

Medlem

IRL PVP kommer detta bli : ) ...

Förstå när man sätter ut en flagga och ett gäng från andra sifan kommer och sparkar ner än


signatur

Kan ej skriva åäö

Somebody shoot us now!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Jokkocze:
Skrivet av Sebovich:

Funkar här i Sverige också. Lite fult är att alla skatter man kan hitta typ bara finns på diverse camping-platser lite överallt.

Här i stan finns det bland annat skatter vid konsthallen och den gamla ångkvarnen

Ok, är kanske för att jag bor i "Hockeyland" som appen så fint kallar det xD

1
Skriv svar