Medlem

Någon som vet vilken upplösning är spelet i? Är det 720p uppskalat eller 1080 native? Tröttna på Fable 2 mest p.g.a den uppskalade grafiken som gav mig huvudvärk.

Medlem

Har spelat klart Fable III nu och jag måste tyvärr säga att jag blev väldigt besviken. Visst, det är ett mysigt spel. Men inte alls som Fable II (enligt min mening). Det är vissa småsaker som stör mig väldigt mycket i spelet. Road to Rule är en av dem.Tycker inte att det passar in i spelet alls och förstör hela spelkänslan (för mig). Sen har vi ju menyn som man kan springa runt i. Ja, det finns säkert många saker jag kan peka ut som jag, personligen, tycker är väldigt jobbiga. Men det finns också många plus. Miljöerna, grafiken, röstskådespelarna. Det var nog lite för mycket humor skulle jag vilja säga.

Om du tycker om Fable 2 så kommer du nog tycka likadant som mig.

Medlem

Helt okey spel faktist. Bara en sak.. känns som det bara blir mindre ock mindre kläder, frisyrer osv. Skulle inte förvåna mej om allas hjältar ser likadana ut haha..


signatur

Det tar alltid längre tid än man tror, sa Kanin. Hur lång tid tror du att det tar? frågade Ru.

12
Skriv svar