PSN problem
Hej hopp! Jag köpte ett DLC till MAG förra månaden men jag kan inte kan installera och spela det då jag köpte DLC från den Svenska PSN medan mitt spel är Japanskt.
Jag har kontaktat både zipper interactive och PSN via mail utan svar. Nu tror jag dock inte att någon av adresserna jag skickade till var menade till denna typ av problem men såg ingen annan utväg då jag inte hittar någon support mail till någon av dom oavsett hur mycket jag letar på deras sidor. Någon som vet hur jag kan lösa detta problem? eller kanske kan peka mig till rätt support del på PSN eller Zipper
danke
[size="15"]Ugh!?[/size]
Du kan inte lösa problemet, om du har ett Japanskt spel så måste du ha Japansk DLC, det är två olika produktkoder, så spelet hittar inte den svenska DLCn. Och det är ingen refund på PSN, så du är "screwed" så att säga heh.
Det är ju helt befängt om det är så, då det inte finns en enda skillnad mellan versionerna. Sen om det VERKLIGEN är så så borde man väl åtminstone få en varning innan man köper spelet om att kontrollera produktkoden? Ännu värre är ju att det inte ens finns en support mail någonstans där man kan få detta bekräftat:down:
[size="15"]Ugh!?[/size]
Det är som Ichabod säger. Har själv åkt på den niten en gång. har därför slutat importera spel pga mitt Mastercard inte funkar att handla med på Jap/US storen.
Sony gick med den infon för rätt länge sedan, vet dock inte var man kan hitta den idag.
“All thinking people are atheists.”