Bad Company 2 - nu mer träffsäkert
Too fucking late. De jag spelar med har gått över till MOH.
Trist att det blev en win-win situation för EA. Först köpte vi deras dåligt konsolifierade BC2, och eftersom de aldrig (förräns nu) fixade till det så gick vi över till MOH.
Strategiskt planerat av EA redan från början kanske? man börjar ju undra.
Musikvalet i filmen gör mig stolt haha.. hade det varit ett amerikansk spel hade det varit full med antingen tunga gitarrer eller disco-beat.
Läs igen vad du precis skrev innan du trycker "Skicka". Lät det intelligent och som om det kommer efter att ha läst på lite innan?
Jag förstår inte vad folk gnäller på, det är inget fel på hitboxarna! Och BC2 har bara blivit bättre med alla uppdateringar som kommit! BF2 hade dåliga hitboxar, men första gången jag spelade BFBC2 blev jag imponerad just av hitboxen.
Ja och träffsäkerheten är det heller inget fel på! Jag tycker nog att EA tar åt sig för lätt av communityn. Dem verkar bara lyssna på dem som hörs. Och dem som hörs är "CS-Tobbe 14 år" som aldrig blir nöjd och heller lägger spelet åt sidan om han inte får som HAN vill (och istället missar ett skitbra spel, han fattar ju inte bättre). Dock så är den skaran väldigt liten, men det är ju dem hundra som hörs som sagt! EA tänker ju inte på att alla andra miljoner som tiger måste vara nöjda.
Riktigt trevlig patch!
Äntligen lite balansering av m60 och cg. Ändringen av hitboxarna i förra patchen va också helt skadad (blir större när man rör på sig bland annat), så det behövdes verkligen fixas. Får se om det har blivit nå bättre nu.
HELL BOB! DU DEN ALLSMÄKTIGE! DU ÄR EN!
Tjock nörd i Dublin
Jag förstår inte vad folk gnäller på, det är inget fel på hitboxarna!
Du har fel. Du måste ha haft en otrolig tur om du inte märkt av detta.
Så här ser det ut väldigt ofta för mig och tusentals andra: http://www.youtube.com/watch?v=RxlY18iGUNI&feature=related
Redigerat 2010-05-23 13:37 av dig
Så här ser det ut väldigt ofta för mig och tusentals andra: http://www.youtube.com/watch?v=RxlY18iGUNI&feature=related
Jösses! Jag har spelat i 230 timmar online och har aldrig haft ett sånt där problem! OK jag förstår i så fall, jag skulle blir skitförbannad om det drabbade mig... men hur kommer det sig att jag sluppit det?
Jösses! Jag har spelat i 230 timmar online och har aldrig haft ett sånt där problem! OK jag förstår i så fall, jag skulle blir skitförbannad om det drabbade mig... men hur kommer det sig att jag sluppit det?
Klart du har du måste vara lite mer uppmärksamm när du spelar. Det finns till och med folk som säger att spelet inte laggar
Grymt bra!
Omkring hälften av alla fixar är något jag faktiskt stört mig på. Bra att de bryr sig om spelet.
Exempelvis G3:an som enligt specifikationen ska göra mycket mer skada än jag tycker den gjort. Nu blir den ett ännu bättre vapen, om än lite nischad med sina 20 skott per magasin.
Skönt att CG får lite minskad splash damage också.
Och skönt att de tar bort immuniteten när man just revivats. Har hänt otaliga gånger att jag tömt ett magasin i en revivad och sen står där med byxorna nere när han vänder sig om.
skulle man kunna satsa pengar på om EA/Bice Loginservrar crashar ikväll så skulle man tjänat en bra slant.
skall bli kul att prova patchen , men frågan är om man ens märker någon skillnad i Rush hardcore som man brukar spela
- Reduced all weapon damage to the MCOM by 50%
som om det inte vore svårt nog att skada en liten låda när 50% av laget ligger och snipar.
betyder detta att det behövs nu ööh dubbelt så många C4 nu ?
dubbelt så många pansarskott ?
Den har man ju sett allt som oftast, även bakom stenar och annat krafs. Hoppas detta blev åtgärdat!
Annat som är minst lika störande är när man ska "laser painta" för artilleri och det finns ett osynligt blad framför så får man skiten på sig själv :\
jajja...kul spel är det ändå. Fint att det blir bättre!!
Klart du har du måste vara lite mer uppmärksamm när du spelar. Det finns till och med folk som säger att spelet inte laggar
Bryr mig inte det minsta om det inte stör min upplevelse. Bra för mig. Tråkigt för dig.