Sista chansen - vinn biljetter till Gamex

Robot
Sista chansen - vinn biljetter till Gamex
Medlem
Sista chansen - vinn biljetter till Gamex

har redan köpt biljetter, men om man vinner skulle man ju kunna ta med en till polare. får se om jag kommer förbi eran lilla koja. BTW vet ni något speciellt spel man kommer få testa ?


signatur

Never trust a game master with a big smile on his face

Medlem

pffft, kommer på sin höjd bara vara en bråkdel så stor som mässdelen på Dreamhack Winter ändå, så finner ingen som helst anledning till varför man skulle släpa sig upp till Stockholm i onödan :S


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Medlem
Skrivet av HYBRiS:

pffft, kommer på sin höjd bara vara en bråkdel så stor som mässdelen på Dreamhack Winter ändå, så finner ingen som helst anledning till varför man skulle släpa sig upp till Stockholm i onödan :S

Kan du spå framtiden?


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Verkar bara vara tråkiga grejer på mässan ändåså, så orkar inte ens tävla om biljetter.

Medlem

Ses där oavsett!

Medlem

Vinner jag kommer jag fan åka från Gotland till mässan, hoppas bara dem har Diablo 3 gameplay där


signatur

The King is Back

Medlem

Värkar ju inte direkt va nåt nytt så inget för mig

Medlem

Jag drar dit o kikar, syns där!


signatur

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka. - A. Einstein

Medlem

Hoppas verkligen de har D3 på mässan annars kan det kvitta.

Medlem

JAAAA!:D:D:D FÖRSTA VINSTEN PÅ FZ!:D

Inaktiv

Just nu en genomför ett av världens ledande IT-säkerhetsföretag Sophos en global kampanj för att utse världens mest oövervinneliga person. Kampanjen utgår från sajten http://mostinvincible.com , som kommer samla de mest vågade filmerna från YouTube, videor som besökarna postar då de tio som fått flest röster vinner var sina iPads!

1
Skriv svar