Vinn Fallout: New Vegas
det verkar flyta på klockrent på ps3 och xbox enligt filmerna jag sett på youtube .. men pc-verisionen laggar och hackar även om man har en superdator från NASA , och allt på low ..och dom har inte lyckats fixa det med någon patch ..tror inte dom bryr sig heller..
Måste vända mig mot det där; New Vegas laggar inte på min dator och det är knappast någon superdator från NASA. Maxar i stort allt och det laggar aldrig. i7 920, 6GB minne och ett HD4850...
Min Opteron 165:a med x1950Pro fixar FO3 med rätt OK inställningar, anar att den utan att blinka tar New Vegas "med allt på low".
det verkar flyta på klockrent på ps3 och xbox enligt filmerna jag sett på youtube .. men pc-verisionen laggar och hackar även om man har en superdator från NASA , och allt på low ..och dom har inte lyckats fixa det med någon patch ..tror inte dom bryr sig heller..
Finns en fix.
riktigninja, haha vaaa? Antingen har du lirat det på en super värdelös skit dator eller så skriver du i sömnen... Maxar precis allt och har inte det minsta lagg.. Så vart du fått det ifrån kan jag inte förstå, sitter verkligen inte på någon fet dator, amd phenom II x4, 4gb ram och ett HD4850.. vilket är en ganska sopig burk..
Maxar precis allt och har inte det minsta lagg.. Så vart du fått det ifrån kan jag inte förstå, sitter verkligen inte på någon fet dator, amd phenom II x4, 4gb ram och ett HD4850.. vilket är en ganska sopig burk..
Just nu en genomför ett av världens ledande IT-säkerhetsföretag Sophos en global kampanj för att utse världens mest oövervinneliga person. Kampanjen utgår från sajten http://mostinvincible.com , som kommer samla de mest vågade filmerna från YouTube, videor som besökarna postar då de tio som fått flest röster vinner var sina iPads!