Slåss som en Imperial Agent i The Old Republic

Robot
Medlem
Slåss som en Imperial Agent i The Old Republic

Varfär är gubben blå? :S


signatur

Have a good time!

Moderator | Testpilot
Skrivet av Brain:

Varfär är gubben blå? :S

Hans ras är blå antar jag?


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Någon har gjort ett stort grymt misstag någonstans, fanns inget "Empire" i Kotor åldern. Visste att Bioware skulle klandra sig någonstans, visste inte bara att det skulle vara ett sådant stort misstag.

Medlem

Ja nu har dom verkligen klandrat till det

Medlem

Hero_swe, nej inget galaktiskt imperium. Det har du helt rätt i.
Dock ett sith imperium....
Har Lucas Arts godkänt Biowares grundhistoria så har sith imperiet "alltid" funnits i SW historien.
Enligt dem är ju republiken 25.000 år gammal så det har "funnits gott" om möjligheter att komma på nya imperier och händelser.

Medlem
Skrivet av Hero_Swe:

Någon har gjort ett stort grymt misstag någonstans, fanns inget "Empire" i Kotor åldern. Visste att Bioware skulle klandra sig någonstans, visste inte bara att det skulle vara ett sådant stort misstag.

Ehh, kan det vara "The Sith Empire" kanske? Det är ju "The Galactic Republic" mot just "The Sith Empire". Kan den som gjort det stora grymma misstaget vara du kanske

Medlem
Skrivet av Brain:

Varfär är gubben blå? :S

Rasen är Chiss och är från planeten Csilla. Mest kända chiss:en är Stor Amiral Thrawn.

[http://starwars.wikia.com/wiki/Chiss]

"By the time contact was made with modern Galactic civilization (which was right before the eruption of the Clone Wars)..."

Undra hur Lucas Art har snickrat ihop en historia för att få med dem i SWTOR och bryta tidigare känd historia?

Nerd out!

Medlem

Inte för att grafik är superviktigt, men inte fan ser det bra ut:(

Medlem

Hero_swe - bortgjord

Pinigt ^^


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av Brain:

Varfär är gubben blå? :S

Hans ras är blå antar jag?

En smurf i SW!

Medlem
Skrivet av Brain:

Varfär är gubben blå? :S

För att det fungerade i Avatar.

Inaktiv

Ju mer jag ser från TOR desto större känsla av flopp får jag.

/me duckar från forumets star wars-nördar och deras ljussablar.


signatur

You must construct additional pylons.

Medlem

Jag är star wars nerd, men ju mer jag ser från det här desto mindre imponerad blir jag..

Jag menar companions i ett mmo, nej tack!


signatur

//mvh

Medlem

Verkar extremt tacky det här spelet, tyvärr. Tror jag också tänkte ngnstans när dom avslöjade "companions" att ngn långt uppe i hierarkierna är helt ute och cyklar.

Medlem

Ja, ni som suktar efter ett renodlat MMORPG kanske får räkna med att bli något besvikna. Men vi andra som suktat och blivit grymt besvikna när Bioware sa att det inte blir något KotOR 3 får åtminstone något att glädjas åt.
Alltså singleplayerelementet i ToR kan möjligen locka oss som vill ha ett singleplayer kotOR 3 medan risken finns att renodlade MMORPG spelare skräms bort...
winwin för oss singleplayerspelare kanske....

Inaktiv

Starwars är ju det bästa som hänt mänskligheten :).
Undra hur Lucas Art har snickrat ihop en historia för att få med dem i SWTOR och bryta tidigare känd historia?Just nu en genomför ett av världens ledande IT-säkerhetsföretag Sophos en global kampanj för att utse världens mest oövervinneliga person. Kampanjen utgår från sajten http://mostinvincible.com , som kommer samla de mest vågade filmerna från YouTube, videor som besökarna postar då de tio som fått flest röster vinner var sina iPads!

1
Skriv svar