Första patchen till F1 2010 släppt

Robot
Medlem
Första patchen till F1 2010 släppt

Äntligen, den har verkligen behövts! Hoppas det blir bättre nu.


signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

Medlem

då kanske man kan fortsätta på karriärläget igen då

Medlem

"Patchen finns i nuläget bara till pc-upplagan och så snart den godkänts av Microsofts och Sonys kvalitetskontrollanter släpps den till Xbox 360 och PS3."

Mhm? Laddade ner en patch till PS3:an om det var förra veckan, har dock inte märkt någon skillnad, kanske bara var en "förberedande" patch.
Körde Japans GP igår och gick in i depå som etta men kom ut sist av alla efter att ha fått lämna före mig 8-10 förare som gick i depå efter mig vilket gjorde att jag inte kunde lämna depån. :evil:


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem
Skrivet av Hammer:

Mhm? Laddade ner en patch till PS3:an om det var förra veckan, har dock inte märkt någon skillnad, kanske bara var en "förberedande" patch.
Körde Japans GP igår och gick in i depå som etta men kom ut sist av alla efter att ha fått lämna före mig 8-10 förare som gick i depå efter mig vilket gjorde att jag inte kunde lämna depån. :evil:

Precis samma problem har jag! Fyfan va värdelöst, pinsamt. Man får stå o vänta i depån för att ens egen depåsnubbe segar uti helvete.

Medlem
Skrivet av Cyban:
Skrivet av Hammer:

Mhm? Laddade ner en patch till PS3:an om det var förra veckan, har dock inte märkt någon skillnad, kanske bara var en "förberedande" patch.
Körde Japans GP igår och gick in i depå som etta men kom ut sist av alla efter att ha fått lämna före mig 8-10 förare som gick i depå efter mig vilket gjorde att jag inte kunde lämna depån. :evil:

Precis samma problem har jag! Fyfan va värdelöst, pinsamt. Man får stå o vänta i depån för att ens egen depåsnubbe segar uti helvete.

Har inte råkat ut för de problemet men de låter verkligt att man kan få vänta om de kommer någon och inte bara svänga in i dem.

Medlem
Skrivet av Riptor:
Skrivet av Cyban:
Skrivet av Hammer:

Mhm? Laddade ner en patch till PS3:an om det var förra veckan, har dock inte märkt någon skillnad, kanske bara var en "förberedande" patch.
Körde Japans GP igår och gick in i depå som etta men kom ut sist av alla efter att ha fått lämna före mig 8-10 förare som gick i depå efter mig vilket gjorde att jag inte kunde lämna depån. :evil:

Precis samma problem har jag! Fyfan va värdelöst, pinsamt. Man får stå o vänta i depån för att ens egen depåsnubbe segar uti helvete.

Har inte råkat ut för de problemet men de låter verkligt att man kan få vänta om de kommer någon och inte bara svänga in i dem.

Ja, visst... Om det är någon som passerar precis samtidigt så kan man ju inte åka...
Men i det här spelet verkar det ofta bli en lång kö i depån och även om man kommer in först så kan man lätt få stå och vänta i 10-15 sekunder utöver själva depåstoppet på andra som ska släppas före. Det är inget man känner igen från verkligheten direkt.

Medlem

nja, fast om du såg Koreas GP så råkade Kubica ut för liknande. han var klar med stoppet men fick vänta på 3-4 hade passerat.

Inaktiv

Just nu en genomför ett av världens ledande IT-säkerhetsföretag Sophos en global kampanj för att utse världens mest oövervinneliga person. Kampanjen utgår från sajten http://mostinvincible.com , som kommer samla de mest vågade filmerna från YouTube, videor som besökarna postar då de tio som fått flest röster vinner var sina iPads!

1
Skriv svar