Playstation 3-exklusivt DLC till nya Assassin's Creed

Robot
Playstation 3-exklusivt DLC till nya Assassin's Creed
Medlem
Playstation 3-exklusivt DLC till nya Assassin's Creed

inte för jag direkt bryr mig då dlc saker bara brukar vara skräp, men att ändå få nåt som borde vara gratis...gratis är ju nice tur att man köpter det till ps3 uhm. : 3

Medlem
Skrivet av d2004:

inte för jag direkt bryr mig då dlc saker bara brukar vara skräp, men att ändå få nåt som borde vara gratis...gratis är ju nice tur att man köpter det till ps3 uhm. : 3

Suck. Varför skulle detta vara gratis? Eller du tror kanske att spelutvecklare lever på luft och sover i parker?

Medlem
Skrivet av rudeboystig:

Suck. Varför skulle detta vara gratis? Eller du tror kanske att spelutvecklare lever på luft och sover i parker?

Tja det står det i artikeln iallafal.

"Playstation 3-utgåvan av Assassin's Creed: Brotherhood kommer erhålla DLC-paketet Copernicus Conspiracy utan extra kostnad"


signatur

My momma always used to say, life is like a box of chocolates!

Medlem

Troligen kommer det här direkt med i paketet när PC-versionen släpps.

Medlem
Skrivet av rudeboystig:
Skrivet av d2004:

inte för jag direkt bryr mig då dlc saker bara brukar vara skräp, men att ändå få nåt som borde vara gratis...gratis är ju nice tur att man köpter det till ps3 uhm. : 3

Suck. Varför skulle detta vara gratis? Eller du tror kanske att spelutvecklare lever på luft och sover i parker?

Ja du, för så var det inte massa dlc skit men dom överlevde eller hur.
dom flesta dlc sakerna som brukar komma är sånt som borde vara med från början när man betalar 500-700 kr.... jag kan förstå om ett dlc kommer ett år efter för att ge kunderna mer saker dom inte fick.. men dlc som kommer 1 månad efter spelet släps etc är bara löjligt. förstår man inte det behöver man nog inte ens diskutera det

Inaktiv

Just nu en genomför ett av världens ledande IT-säkerhetsföretag Sophos en global kampanj för att utse världens mest oövervinneliga person. Kampanjen utgår från sajten http://mostinvincible.com , som kommer samla de mest vågade filmerna från YouTube, videor som besökarna postar då de tio som fått flest röster vinner var sina iPads!

1
Skriv svar