Kändisar pangar loss i ny Black Ops-film

Medlem
Skrivet av floppa:

Ingen som reflekterat över att det kanske är "vanliga Svenssons" i filmen för att man ska hajja till lite när man ser Kobe och Kimmel?
...bara en tanke alltså.
Det är ju trots allt ingen som påstått att de andra skulle vara några som helst kändisar.

Word, tänkte på det också.

Medlem

rolig


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem
Medlem

+Nice film
+ Nice musik

-Eeh kändisar? Kände inte igen någon..


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Mitt ex kommer med posten i möra hehe


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Måste verkligen gilla den här reklamen, även fast man inte kände igen någon så har dom en poäng att det finns en "gamer" inom (nästan) alla.


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Inaktiv

tack för den här menlösa videon Activision. Dom 75 miljoner som den kostade att spela in kunde ni lagt på att göra spelet bättre istället.

Medlem
Skrivet av Norrin:

Jag gillade att det stod "Proud noob" på sidan av kimmels "bössa".

Det är hans Xbox Live tag. Några av de andra kändisarna har också sina Live tags skrivna på vapnen.

Därav också anledningen till att det inte var Christian Bale etc, de som är med i videon är gamers på "riktigt" och hängivna CoD-fans.

Medlem

"Gamers på riktigt". Haha.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

lol


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av bjosarn:

"Gamers på riktigt". Haha.

Ja, på "riktigt" som jag skrev Men de spelar ju iaf, vilket är mer än vad andra kändisar gör som är med i videor som dessa.

Inaktiv

Just nu en genomför ett av världens ledande IT-säkerhetsföretag Sophos en global kampanj för att utse världens mest oövervinneliga person. Kampanjen utgår från sajten http://mostinvincible.com , som kommer samla de mest vågade filmerna från YouTube, videor som besökarna postar då de tio som fått flest röster vinner var sina iPads!

12
Skriv svar