Film – Vad skulle hända om Sims var medeltida?

Robot
Inaktiv
Film – Vad skulle hända om Sims var medeltida?

Tyckte det verkade rätt intressant Mkt mer tilltalande än Sims3

Medlem

håller med, ser faktiskt väldigt intressant ut, kan faktiskt tänka mig spela det här


signatur

Suup homie

Medlem

väldigt suktad

Medlem

Verkar faktiskt kul, ska ge det en chans


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Jag är lite skeptiskt men man vet aldrig.

Moderator | Testpilot

Men ska det vara som vanliga sims fast medeltida eller något action spel eller vad händer? -.-


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Jag låter FZ prova det sen får jag se. Har inte rört Sims sen ettan.

Inaktiv

Jag fullkomligt älskar att bygga hus i Sims. Detta verkar vara mer gameplay-tungt dock. Jag misstänker att det inte är min sorts kaka men jag reserverar mitt omdöme tills dess att recensionerna ploppat upp.

Intressant drag dock måste jag medge. Om det är ambitioner eller bara en påtryckning för att vidare mjölka varumärket som driver det kommer nog att visa sig.
Både detta och Darkspore känns hiskeligt udda på nåt vis tycker jag faktiskt, jag tror att Will Wright inte hade gett dessa spel grönt ljus. Men likväl spännande att se vad som blir av dem.

Medlem

Hoppas det kommer bli bra! Som Likfisken säger, älskar att bygga hus! Skiter nästan totalt i gubbarna


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Medlem
Skrivet av Likfisken:

Jag fullkomligt älskar att bygga hus i Sims. Detta verkar vara mer gameplay-tungt dock. Jag misstänker att det inte är min sorts kaka men jag reserverar mitt omdöme tills dess att recensionerna ploppat upp.

Intressant drag dock måste jag medge. Om det är ambitioner eller bara en påtryckning för att vidare mjölka varumärket som driver det kommer nog att visa sig.
Både detta och Darkspore känns hiskeligt udda på nåt vis tycker jag faktiskt, jag tror att Will Wright inte hade gett dessa spel grönt ljus. Men likväl spännande att se vad som blir av dem.

Bygga är ju det intressanta i sims Har de tagit bort det mer så är detta ointressant.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Undrar om man kan råka ut för primae noctis... ^^

Medlem

Någon mer än jag som tycker att de mjölkar serien. Speciellt när Will Wright har lämnat den?


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Inaktiv

Just nu en genomför ett av världens ledande IT-säkerhetsföretag Sophos en global kampanj för att utse världens mest oövervinneliga person. Kampanjen utgår från sajten http://mostinvincible.com , som kommer samla de mest vågade filmerna från YouTube, videor som besökarna postar då de tio som fått flest röster vinner var sina iPads!

1
Skriv svar