Interaktiv serie knyter ihop Mass Effect 2:s story till PS3

Robot
Interaktiv serie knyter ihop Mass Effect 2:s story till PS3
Medlem
Interaktiv serie knyter ihop Mass Effect 2:s story till PS3

Det kommer bli så jävla roligt att spela igenom det igen


signatur

Save thy self, because nobody else will.

Medlem

Ett helt nytt sextimmars uppdrag, kan det vara nästa DLC eller det sista som knyter ihop ME2 med ME3?!?

Medlem

Blir väl att köpa det till PS3 också.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Skrivet av Boomer:

Blir väl att köpa det till PS3 också.

Samma här. Och sen trean också. Bara till PS3.


signatur

In my youth I was bitten by a girl with a rabid tooth

Medlem

gött! det blir ett köp här då jag har inte spelat något DLC alls så det här blir perfekt

Medlem

Sweeet! Nu är det ett 100% garanterat köp för mig när all DLC följer med!


signatur

Game long and prosper

Medlem

Nytt sextimmarsuppdrag? Kommer det som separat DLC också eller bara till PS3 versionen? Har ju redan ME1 och ME2 samt all tillgänglig DLC till 360, så det känns lite onödigt att köpa spelet IGEN även om jag gillar PS3an mer.


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem

Angående sextimmarsuppdrag:

Citat:

I want also to touch on the '6 hour exclusive mission'. This I believe is a communication error lost in translation. When we talk about 6 hours of content we are talking about what's included exclusively "On Disc" (Kasumi, Shadow Broker, Overlord), The Interactive Back Story and the Cerberus Network Access.

http://social.bioware.com/forum/1/topic/103/index/5188310&lf=...

Skrivet av dariush:

Angående sextimmarsuppdrag:

Citat:

I want also to touch on the '6 hour exclusive mission'. This I believe is a communication error lost in translation. When we talk about 6 hours of content we are talking about what's included exclusively "On Disc" (Kasumi, Shadow Broker, Overlord), The Interactive Back Story and the Cerberus Network Access.

http://social.bioware.com/forum/1/topic/103/index/5188310&lf=...

D'oh! Enligt den där länken är det ju långt ifrån "all DLC som hittills släppts" som är inkluderat. Blir väl inget köp då trots allt.
:'(


signatur

In my youth I was bitten by a girl with a rabid tooth

Medlem

Det ska vara billigare ochså.Läste att det är RRP 50euro.

Medlem

Wooho! Äntligen!

Medlem

Tror alla som bryr sig om spelet redan har spelat det till PC om de inte har Xbox hemma, spelet är ju inte så krävande. Vad är grejen om man inte kan importera sin Shepard som man haft kul med i första spelet?

Medlem

Varför bara till PS3? Mass Effect 1 vart ju till dator och Xbox inte PS3 -.- suck.

Medlem

Ett substitut till saknaden av första Mass Effect. Kanske inte lika roligt men man får ju göra en del val i alla fall. Tummen upp för Dark Horse.


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem

Jag hoppas innerligt att dem kommer släppa en box med alla tre spelen + DLC, sen när dem gjort färdigt 3:an...

Annars blir jag sur!


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Inaktiv
Skrivet av V1per:

Jag hoppas innerligt att dem kommer släppa en box med alla tre spelen + DLC, sen när dem gjort färdigt 3:an...

Annars blir jag sur!

Det blir det kanske till Xbox, det kommer aldrig hända till ps3, för Mass Effect 1 ägs av MS.


signatur

Knower of the unknown

Medlem
Skrivet av BingoBerra:
Skrivet av V1per:

Jag hoppas innerligt att dem kommer släppa en box med alla tre spelen + DLC, sen när dem gjort färdigt 3:an...

Annars blir jag sur!

Det blir det kanske till Xbox, det kommer aldrig hända till ps3, för Mass Effect 1 ägs av MS.

Xbox och ps3 skiter jag fullständigt i, det är till PC jag hoppas det släpps.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Inaktiv

Just nu en genomför ett av världens ledande IT-säkerhetsföretag Sophos en global kampanj för att utse världens mest oövervinneliga person. Kampanjen utgår från sajten http://mostinvincible.com , som kommer samla de mest vågade filmerna från YouTube, videor som besökarna postar då de tio som fått flest röster vinner var sina iPads!

1
Skriv svar