Bäst/Sämst på Gamex

Medlem
Bäst/Sämst på Gamex

Bäst

  1. Medal of Honor, otippat roligt det lilla jag spelade.

  2. Donkey Kong Country, apkul!

  3. Pawns, nått slags indielir i tecknad stil.

  4. Stämningen.

  5. Tjejerna borta vid Aftonbladet.

  6. Sist men klart bäst, de sköna människorna från FZ, inklusive Jakob som slaktade mig och alla andra på DJ Hero 2.

Sämst

  1. Call of Duty: Black Ops, 40+ minuter kö för en minuts pang-pang? Tror inte det.

  2. jDome, vet inte om det var dåligt inställt på mässan, men hela "domen" täcktes inte av bilden och därför var bilden inte helt komplett, förutom allmänt dålig bildkvalité och färg, synd.

  3. Blizzard, en monter med Diablo III gameplayfilm och några datorer där småungar spelade den nya expansionen till Wow. Wow...

  4. Stars on Stage, kändes ganska orelevant för mig i alla fall. Inga spektakulära händelser.

Sammanfattningsvis har det varit en trevlig mässa för att vara den första i Sverige, och dessutom min första spelmässa någonsin. Stämningen var skön och avslappnad och alla spelade det som fanns tillgängligt. Synd att det var rätt så mycket spel som redan funnits på marknaden ett tag, de nya spelen var få. Men jag hoppas att det gick bra för Gamex ekonomiskt sett och hoppas på ett ännu bättre Gamex 2011.

#blogg

Bäst/Sämst på Gamex

Tackar för infon, man kanske ska dyka upp nästa år om tiden tillåter.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Om mässan återkommer nästa år får gbg-filialen (jag och Harpus) definitivt åka upp till kungliga hufvudstaden och dra gamlingen i skägget lite. Kanske snacka lite skit med någon läsare också, om någon nu vill hälsa på oss tokstollar...

Medlem

Ja, sannerligen. Sebastian säger något minst ut sagt vettigt. Jag kommer nog springa omkring lite på Dreamhack allena, utan FZ:s inblandning om någon vill bjuda på kaffe.

Mmm.

Kaffe.

Fast jag tror att jag kan ordna kaffe ändå. Brukar gå.


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Man skulle faktiskt kunna påstå att jag ofta säger vettiga saker, om man vill.

Medlem

Det tycker jag Walter!

Det vore en ära att råka på Gbg-filialen nästa år

1
Skriv svar