Call of Duty: Black Ops
jag har gillat singleplayer-delen i alla cod-spel utom 2 och 3 .. multiplayern brukar va rolig i en vecka, när spelet är nytt och inte alla är fast i ett visst mönster.
Sen blir det fullt av dryga 7åringar som skriver i mikrofonen, hackers, bunnyjumpers och personer som är under kartan eller står mitt i himlen .. och mp i alla codspel sen ettan har varit förpestade av dolphindivers.
och dedikerade servrar etc ger jag inte fem öre för .. dom plågas ofta av en admin som inte fick ta egna beslut som barn, och tar ut det över alla andra .. och dryga script som gör att man inte kan stå still mer än fem sekunder .. eller tjafs om "no nade spamming or ban" .. eller så blir man ändå kickad från servern för nån dryg jävla klanmedlem ska komma in
Lär väl skaffa spelet vet inte när bara, mp verkar mest "meh" för min del.
Det är utgivarna som beslutar sånt. Vill vi släppa snabba recensioner (och det vill vi, liksom de flesta av er läsare) får vi ta det som bjuds, i detta fall recension av konsolversionen. Det har överhuvudtaget inte släppts någon pc-recensionskod (vad jag känner till), så ingen har kunnat testa på pc innan release.
Förstår att ni vill ha ut recensionen så fort som möjligt men är det inte fult att skriva "Testplattform: PC, Xbox360, PS3 " när ni inte testat PC versionen?
Tankare - att pc står med är på grund av en teknisk begränsning. Går man in i databasen och läser nyheter om #Black Ops ska recensionen synas i nyhetslistan, då måste den plattformen finnas med i recensionen. Det framgår ju ganska klart av recensionen att den gäller konsolversionen.
Ge oss en PC-recension. Vem fan lirar sånt här på XBOX? Man får ju kruppanfall när man läser "styrspak" och "autoaim" i samma mening. Sen att recensenten inte gillar "Nu gillar jag inte att spela online med slumpmässiga motståndare" - det blir ju lite pannkaka när han säger så. Eftersom MW2 i princip bara handlade om det, jag vill ju veta om det är värt en uppdatering eller om jag ska fortsätta lira MW2!
Nej nej nej
här kommer den lilla partypoopern
http://forums.steampowered.com/forums/forumdisplay.php?f=997
där har ni läsmaterial om hur härligt spelet laggar
tack .. den länken borde va på framsidan av new york times .. av inläggen i det forumet framgår att pc-verisionen av blackops är en trasig och ospelbar buggfest . Många som har problem med extrem lagg .. grafiken hackar
Sen läste jag i ett annat forum att AI:n i spelet är totalt urblåst, både fiende som vän, och vägrar följa efter dig ibland så man får börja om från början ..
Snygg grafik osv ..cinematiska sekvenser .. bra story .. i all ära ..är mkt viktiga faktorer.. men det ska gå att spela skiten också .
Det kommer säkert en tom patch snart, som inte gör ett skit, bara för att folk ska hålla klaffen ..
..och den riktiga om 1-1½ månad
PC gaming visst är det bra...
Nej, tydligen inte.
här kommer den lilla partypoopern
http://forums.steampowered.com/forums/forumdisplay.php?f=997
där har ni läsmaterial om hur härligt spelet laggar
För er som laggar ingame / disconntas osv. skriv in cl_maxppf 1 i consolen!
O s v...
Jag har inga problem med att spela på PC, men är hjärtligt trött på alla som gråter och beter sig som om alla FPS var Quake3/UT.
Tråkigt att ni aldrig testar FPS-spel på PC. Ett sånt här test ger ju nada. Fina bilder, men det är allt... Helt värdelöst att lira FPS på konsoler. Som att påstå att man testkört en bil, men bara lagt i backen och åkt ur garaget. Visst, du har suttit bakom ratt och åkt några meter, men har du verkligen testat ordentligt. Knappast.
I dags läget är det lika värdelöst att spela fps på PC ( så länge man inte spelar dem gamla klassikerna såklart) tråkigt nog
Rwa?
PC versionen i singel är ganska bra av vad jag spelade. Multi verkar solid och kul men dras ner som in i helvete just nu pga CP lagget. Inte alls kul o få fryslagg var o varannan gång man siktar på någon. Spelet funkar bra mot botar, inget lagg eller frysningar alls.
Idono. That's me!
Tråkigt att ni aldrig testar FPS-spel på PC. Ett sånt här test ger ju nada. Fina bilder, men det är allt... Helt värdelöst att lira FPS på konsoler. Som att påstå att man testkört en bil, men bara lagt i backen och åkt ur garaget. Visst, du har suttit bakom ratt och åkt några meter, men har du verkligen testat ordentligt. Knappast.
I dags läget är det lika värdelöst att spela fps på PC ( så länge man inte spelar dem gamla klassikerna såklart) tråkigt nog
Why?
hejsanhejsanhejsan
Sjuk video ifrån webhallens release inatt!
http://www.youtube.com/watch?v=prLbItX11pg
Sjuk video ifrån webhallens release inatt!
http://www.youtube.com/watch?v=prLbItX11pg
ni som får error script grejen, starta om datorn, de fungerade för mig.
Spelet var kasst, sjukt dåligt att de i stort sett bara är en ny singelplayer och en annan typ av multiplayer, tragiskt nog så är de samma COD känsla = suger.....
min granne älskar de då han nördar sig framför modernwarfare2 fortfarande
Sim-Racing