En praktikants mörka hemlighet

Redaktör
Ponny
En praktikants mörka hemlighet

Jag märkte redan på Gamex i helgen vilket ståhej det var kring Call of Duty: Black Ops. Och det har fullkomligt vibrerat av spänd förväntan på redaktionen inför recensionerna och spelet som släpps idag. Och vet ni vad? Jag rannsakade mig själv och kom fram till följande: jag vet noll, nada, zero, zip om spelet. Ett av årets mest hajpade spel har gått mig helt förbi. Och än värre är - att jag inte ens bryr mig. Jag borde åtminstone ha någon åsikt, men inte ens det har jag. Jag är totalt nollställd.

Jag kan redan ana följderna av mitt erkännande. Igår: "Han dricker inte kaffe!?" Idag: "Han spelar inte Call of Duty?!" I morgon får jag nog äta lunch i min ensamhet... om dom ens släpper in mig.

Om inte annat så bör jag sona för mina synder och ge Call of Duty en chans. Kanske är det inte min kopp te - men jag kan alltid spotta ut det.

[ia=23000; large]
Vem är du?

#blogg


signatur

En Bamseponny av folket

Antikvitet
En praktikants mörka hemlighet

De som skriver "dom" i Enterprise riskerar att få sitt konto indraget. Barasårruvet.

// Sajtmaharadjan på övervåningen


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Skrivet av John:

De som skriver "dom" i Enterprise riskerar att få sitt konto indraget. Barasårruvet.

// Sajtmaharadjan på övervåningen

John förnekar sig icke!

Förövrigt kan jag bara inflika att det är fler än du Fredrik som inte är speciellt intresserade av Call of Duty. För mig är Call of Duty-spelen mest något obegripligt som drar mycket nyhetsklick.

Medlem

Du är inte den enda som inte dricker kaffe heller.

Medlem

Jättepinsamt Fredrik, jättepinsamt. Det blir stryk ikväll!

Redaktör
Ponny

John: Det kan jag ge dig - men min blogg är min borg!

Simon: Mr. "Jag-har-aldrig-spelat-något Resident Evil" ska vackert knipa käft.


signatur

En Bamseponny av folket

Inaktiv

håller med det är så jobbigt alla är galna i black ops det va rju alla i mw2 också men dom är ju nästan samma. First person shotter är inte allt här i världen.

1
Skriv svar