Fallout: New Vegas omplåstrat till pc
Keep'em coming!!!
Hade ju hoppats på rena doktorsavhandligen med fixar och tweaks, men känner man Bethesda (och tydligen Obsidian) så vet man gott och väl att patchandet är ytterst minimalt. For shame.
Hur dyrt kan det vara att ha EN ENDA snubbe med god koll på dev toolsen som spenderar sina dagar med att jaga ned små buggar och fixa dom? Fatta vad communityn skulle bli glad!
SAKER SOM BEHÖVER FIXAS;
http://fallout.wikia.com/wiki/Fallout:_New_Vegas_bugs
En "idiotfråga". Jag har inte NV köpt på steam, hur kommer jag åt patchen?
Förra gången löste jag det med att pirata ner den men känns lite idiotiskt att behöva gå den vägen när man köper spel... (Crackar ofta spel som kräver skiva men inte spelas online men det är en annan sak.) Finner ingen länk genom spelets officiella sida ens...
i7 960 TRUE|Rampage III Formula x58|FD R4|XFX 850W|DDR3 3x4GB|RTX 3060|X25-M 160GB+Crucial m4 512GB
|i7 2600k|DDR3 2x8GB|GTX 760|
Förra gången löste jag det med att pirata ner den men känns lite idiotiskt att behöva gå den vägen när man köper spel... (Crackar ofta spel som kräver skiva men inte spelas online men det är en annan sak.) Finner ingen länk genom spelets officiella sida ens...
kan du inte bara lägga in spelet på steam det är allt som oftast bara att skriva in produktnyckeln om du nu har steam
kan du inte bara lägga in spelet på steam det är allt som oftast bara att skriva in produktnyckeln om du nu har steam
Det gick tamejfan, testat det med mitt BFBC2 utan framgång flera gånger så gav upp tanken på att det skulle kunna funka så om spelet inte var köpt genom Steam. Nu får vi se om jag lyckas få in alla moddar efter nedladdningen... :S
i7 960 TRUE|Rampage III Formula x58|FD R4|XFX 850W|DDR3 3x4GB|RTX 3060|X25-M 160GB+Crucial m4 512GB
|i7 2600k|DDR3 2x8GB|GTX 760|