Mus och tangentbord till ps3?

Medlem
Mus och tangentbord till ps3?

Hej. Jag har köpt Call of duty black ops till mitt ps3. och nu söker jag ett tangentbord samt mus till ps3an. har kollat på både dustin och komplett men där finns de då inget.
så tänkte kolla här om det finns någon som har en aning om vart man kan hitta ett?
(komplett har endast ett tangentbord men söker mus också)

Tangentbord vet jag inte om, Jag använder själv en Frag FX - Shark - controller with mouse till min ps3 och den fungerar riktigt bra vid snabbara fps och andra spel du vill ha en mus till.

http://www.webhallen.com/spel/playstation_3/114045-frag_fx-sh...

Den funkar riktigt bra, riktigt riktigt bra, Bra som i "gratis glass till alla dagen" bra.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Väl värt att notera är att medan vilken mus/tgb-kombo som helst funkar till ps3(usb eller bluetooth, ymmv på bt) så kan man i de allra flesta fall inte styra spel med dem.
Enda undantaget jag känner till är unreal 3 som har stöd för mus&tgb, vill man komma åt musstyrning så får man dessvärre använda nåt i stil med FragFX(som INTE är som en vanlig mus).

Medlem

ok tackar för info. har införskaffat mig en Frag Fx Shark. dags att spela:)

1
Skriv svar