Första filmen från Rockstars L.A. Noire
Jävligt bra lip-sync eller vad man nu ska kalla det. Röstskådespelarna verkar vara top notch med.
Detta blir nog ett köp.
Jo, problemet är bara att det får dem att hamna i botten av Uncanny Valley enligt mig.
Håller helt med dig Wartex, men det är nog ett nödvändigt ont att gå igenom det stadiet innan vi får ansikten som påminner om mänskliga diton på riktigt. Helt klart ett steg i rätt riktning.
Snyggaste läppsynken jag sett. Fast, som ni säger, det stör nästan illusionen något mer.
Jag är inte imponerad, men man blir väl det snart!
The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...
Största minuset för den extremt bra lipsyncingen var nog att resten av grafiken kändes lite, lite udaterad. Men det såg ändå riktigt bra ut, blir intressant att se gameplay senare. Men... ja... lipsyncingen var fan det bästa jag någonsin sett.
Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3
Inget resonemang kan få mig att ändra uppfattning att grafik är viktigare än karaktärer och story.
Ska se om det här blivit värt väntanl.
PS. Ichabod ( och andra för den delen ) Snälla snälla söta ta bort clownen, Freakar ut mig totallt.
"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett
Mad Men!
Also, uncanny valley my ass. Ett av GTA IV's största plus var att minspelet i ansiktena var så klockrent, här verkar de ha tagit allt snäppet längre. Fallout, där har ni riktiga zombies.
Jag tror inte du har förstått vad uttrycket 'uncanny valley' betyder eftersom du argumenterar för att det är går mot uncanny valley.
Bara jag som tycker herren liknar Kenneth Cosgrove från Mad men?
http://www.fancast.com/blogs/files/2009/08/250-x-250-ken-cosg...
Annars ser det grymt ut! Säkert köp!
Det enda jag blev imponerad utav var ansiktsanimationerna, kommer säkert bli ett skitbra spel men det var en ganska intetsägande film.
As for uncanny valley, tycker dem klättrat en bra bit upp för backen igen med detta, snarare än att ta ett steg närmare botten börjar dem ta steg uppåt, är i så fall grafiken i sig som inte håller jämna steg pga gammal hårdvara.