Dance Central
De har redan fått dig att investera i en mindre ocean av instrument. Nu vill Harmonix skaka rumpan av dig med Kinect.
#harmonix, #dance-central, #wii-sports, #microsoft
Spel som Singstar och även dansmattespel är sånt som jag liksom kan lista ut själva systemet bakom, träffa rätt knapp i sekvensen och få bra poäng trots att jag egentligen inte är nån jättestor talang. Här känns det som man faktiskt behöver ha hyfsad danskoordination. I'm screwed. Jag kommer inte bara INTE köpa detta, jag kommer undvika det så mycket jag kan.
Just nu står tjejen och dansar och spelet är verkligen skitkul !
även fast inte jag kan dansa för fem öre så blir man bättre och bättre och det är precis som guitar hero från början, kan inte sluta spela
+ att man får riktigt bra träning till skillnad mot guitar hero / rock band
Jag förstår inte alls vad som menas med "Menyerna är ett litet gissel att navigera genom". Menysystemet i Dance Central är ju klockrent. Definitivt det bästa och snabbaste av de Kinect-titlar jag testat (Kinect Adventures, Your shape:FE, Dance Central och Kinect Joy Ride). Jag skulle t.o.m. säga att Dance Central menyerna är snabbare att navigera i än om det varit med handkontroll.
Jag skriver dom eftersom dom flesta som skriver de och dem ändå inte kan göra det på korrekt sätt.