Gothic 3: Forsaken Gods släpps i förbättrad version

Robot
Medlem
Gothic 3: Forsaken Gods släpps i förbättrad version

Gutt snack


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem
Medlem

Blir nog ett köp, missade Forsaken Gods när det släpptes.

Medlem

Glöm nu inte heller allihopa att ni bör ge Gothic 3 en chans med Community Patchen v1.74, som verkligen transformerar spelet från en misslyckad buggfest till ett grymt RPG.

A diamond in the rough.

Medlem
Skrivet av KatOne:

Glöm nu inte heller allihopa att ni bör ge Gothic 3 en chans med Community Patchen v1.74, som verkligen transformerar spelet från en misslyckad buggfest till ett grymt RPG.

A diamond in the rough.

Brukar man inte säga A Diamond in the dust?
Oavsett vilket så får man kanske ta och göra det - jag kom aldrig in i Gothic 3. Vart hittar man den patchen?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Härligt å höra! Tur att man inte hunnits köra igenom hela än!

Medlem
Skrivet av Ankh:
Skrivet av KatOne:

Glöm nu inte heller allihopa att ni bör ge Gothic 3 en chans med Community Patchen v1.74, som verkligen transformerar spelet från en misslyckad buggfest till ett grymt RPG.

A diamond in the rough.

Brukar man inte säga A Diamond in the dust?
Oavsett vilket så får man kanske ta och göra det - jag kom aldrig in i Gothic 3. Vart hittar man den patchen?

Nej, uttrycket är A diamond in the rough.

Från UrbanDictionary;
"Someone (or something) that has hidden exceptional characteristics and/or future potential, but currently lacks the final touches that would make them (or it) truly stand out from the crowd. The phrase is metaphorical and relates to the fact that naturally occurring diamonds are quite ordinary at first glance, and that their true beauty as jewels is only realized through the cutting and polishing process."

Senaste community patchen (innehåller de officiela patcharna, utgör basen för Forsaken Gods-patchandet du läst om ovan, gjort av samma team) är v1.74 och finns att hämta på worldofgothic, dvs här: http://www.worldofgothic.com/dl/?go=dlfile&fileid=166

OBS! Alla som är osäkra på om det här är värt tiden, snälla läs igenom detta dokument: http://dl1.worldofplayers.de:81/dl/04929db4ba041514b0325a20c6...

Allt är fixat. Allt!

Medlem

Tack tack (blev lite förvånad där - mina släktingar och andra britter jag känner säger Diamonds In The Dust).

Ska ladda ner patchen och kolla den så fort jag får min dvd fixat!
Man tackar!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Forsaken gods bör brännas, begravas och raderas från historien..

Ta Gothic 3 när det släpptes, buggigt och nästan helt ospelbart. Lägg då till totalt värdelös voiceover och en helt mongolid story. Släng det i en skål och spy på skiten, vispa sedan ihop smeten tillsammans med en DVD och tryck sedan in skivan i datorn..
Voila, Forsaken gods..

1
Skriv svar