Första DLC till Fallout: New Vegas
Gissar att de bara fixar det till Xbox för att PC har sitt mod community (http://www.newvegasnexus.com) medans Xbox har för det mesta bara de officiella DLC
"exklusivt på Xbox Live"
Självklart...
så går det när man bara snöar in på en konsol, vill man ha allt då får man skaffa alla konsoller,
inse det och sluta lipa märkesfantaster som tror att dom får allt för att dom tror dom valt rätt.
jag har inte ps3, och missar en del grejer där, men har ingen anledning att lipa för det.
Knower of the unknown
"exklusivt på Xbox Live"
Självklart...
så går det när man bara snöar in på en konsol, vill man ha allt då får man skaffa alla konsoller,
inse det och sluta lipa märkesfantaster som tror att dom får allt för att dom tror dom valt rätt.
jag har inte ps3, och missar en del grejer där, men har ingen anledning att lipa för det.
Äger alla next-gen konsoler och har en high end PC, tycker ändå att det är idioti när enda anledning här är för att någon hostat upp pengar till tidsbegränsad? exklusivitet på ett DLC till en multiplatt titel.
Hur du kan försvara det är för mig ganska komiskt när det faktiskt inte är givande för oss konsumenter. Ok om du är trött på gnäll, men det är ändå idioti ur ett konsument perspektiv.
Borde vara lagbrott att tillverka Fallout utan coop-stöd.
Det enda fallout som haft coop var väl tactics, och det är den sämsta skiten någonsin...
|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220
The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.
Ja, jag hoppas ju verkligen att PC får denna DLC! Varför i hela friden släppar man det till xbox först? Det finns ju INGEN rimlig anledning!
Så du menar att dom släpper DLCn till 360 först endast för pengarna? Det låter ju hur dumt som helst. Släpps till alla samtidigt så rullar pengarna in!