The Sly Collection

Robot
The Sly Collection

Två är som bekant bättre än en. Då torde tre vara alldeles fantastiskt. FZ sätter betyg på Sucker Punch zoologiska plattformstrio.

#naughty-dog


Medlem
The Sly Collection

Detta ska skaffas snarast


signatur

Save thy self, because nobody else will.

Medlem

Har aldrig spelet men efter denna recension så kanske det införskaffas. Måste dock köpa NFS: Hot Pursuit och massa andra spel först dock. Jobbigt värre.

Moderator | Testpilot

Denna killen klagar alltid på att spelet är "för lätt". Spelet är säkert för kidsen och att det då är "för lätt" känns ju som lite... Ja som det ska vara?


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Men! herr Eriksson. Är det värt att införskaffa igen även om införskaffaren redan har alla tre delarna till ps2?.
Bjuder det på något nytt.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Grymt att de gamla Sly spelen kommer till ps3 också, jag missade dom helt och hållet under ps2 eran.


signatur

Game long and prosper

Inaktiv
Skrivet av Javas:

Grymt att de gamla Sly spelen kommer till ps3 också, jag missade dom helt och hållet under ps2 eran.

Håller med!

Tycker det är roligt att det kommer fler och fler nya versioner av gammla playstation spel. Jag som missat allt från PS1/2 spelar gärna det på PS3 med bättre grafik.

Inaktiv

Ska absolut köpa alla tre spel är bra.

Medlem

kommer nog köpa. har aldrig spelat igenom Sly, men har försökt få tag i spelet många gånger. har aldrig hittat någon som haft ett bra pris.

älskar HD-kollektionerna! snart kommer ju SotC och ICO också!

1
Skriv svar