Teaser på Battlefield 3? Eller rentav Mass Effect 3?
En kort teasertrailer döpt till "Mystery World" visar ytterligare ett spel som ska avtäckas på VGA den 11 december. Låt spekulationerna börja!
En helikopter verkar ju inte så ME3:igt?
"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/
En helikopter verkar ju inte så ME3:igt?
+1
känns inte så battlefield aktigt heller för den delen.
Shattered steel 2.
Ja, hoppas går ju...
OnT: fanns väl inga likheter med ME3??
Inte så många likheter med BF3 heller, tycker jag... Helikoptern kanske, men vad mer?
|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220
The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.
En kompis till mig känner en kille på DICE och enligt honom så kommer dom att ha en presskonferans om 4 månader där dom presenterar ett nytt Bad Company samt BF3.
Dec, Jan, Feb, Mars = 4 månader
Samma månad Bad Company 2 släpptes
Beta Sommar 2011?
Spelet släppsvinter 2011, innan julhandeln
Jaaaaaaaaaaaaa 8)
Pratade med min kompis igen på msn precis och han sa att det var INOM 4 månader som presskonferansen skulle vara, och att de redan hade kommit en bra bit på spelet (BF3)! Mer kunde han inte säga dock.
One shot One kill [OSOK]
Jag hoppas på world in conflict 2! fan vad sugen jag blev på det spelet nu, brb, hämtar min skiva bf3 hoppas jag också mycket på, snälla DICE. Jobba hårt på det spelet och ha en multiplayer closed beta flera månader innan release för att städa buggar innan release. Och så kanske man kan våga hoppas på ett bra klanspel
Jag får känslan av World in Conflict när jag ser den där teasern.
Ja faktiskt Hoppas hoppas hoppas!
eller helt otroligt typ Blizzards nya.... eller nått helt annat
The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.
Jag skulle säga Half-life 2: Episode 3, då helikoptern liknar till pricken den man fick se i slutet av episode 2.
Sen ser miljön allmänt kall ut, vilket indikerar på båten Borelis som sägs vara strandsatt i ett arktiskt landskap.
Hellre fråga och se dum, än att inte fråga och förblir dum!
Jag skulle säga Half-life 2: Episode 3, då helikoptern liknar till pricken den man fick se i slutet av episode 2.
Sen ser miljön allmänt kall ut, vilket indikerar på båten Borelis som sägs vara strandsatt i ett arktiskt landskap.
Väldigt intressant faktiskt
Måste kolla upp, var ett bra tag man spelade det
Edit:
BILDER
Jag lägger utan tvekan en slant på att det är EP3 iaf
Om det stämmer så har mitt liv fått en mening igen
Mass Battlefield Effect: Episode Three
Tyckte det såg mer ut som en nytt Super Mario Bros. spel