Helflippad råröj med zombies och dinosaurier

Robot
Medlem
Helflippad råröj med zombies och dinosaurier

Liero?

Medlem

Soldat...... Kanske kan bli sköj detta!

Medlem

definitivt soldat vibbar.

Medlem

är det inte 20 K X? enl trailern iaf

Riktigt kul hur xbox live arcade och playstation network på senare tid har tillåtit indiespel och småspel med fokus på klassiska spelutvecklingsvärderingar att blomma ut.

Dessvärre vet jag inte om jag tror på ett multiplayer pvp på xbla. kommer troligtvis bli alldeles för få aktiva spelare för att fungera.

Medlem

soldat ripoff


signatur

Where are we runnin'?

Medlem

Pterodactyl har inget med dinosaurier att göra.

Medlem

Känns som Liero ju. Dock kan inget ta Liero, sjukt kul

Medlem
Skrivet av fibnot:

Känns som Liero ju. Dock kan inget ta Liero, sjukt kul

känns mer som soldat.... läste första kommentaren och förväntade mig att det skulle vara full sprut på vapnen och att terrängen skulle gå sönder... icke... såg bra mycket mer ut som spelet Soldat.... vilket i sin tur kan likna liero om man ser till själva grund-idén.

Avstängd
Skrivet av Aer0:

Pterodactyl har inget med dinosaurier att göra.

whut? kanske du borde ta och googla Pterodactyl.

ontopic: tror jag hellre spelar soldat.


signatur

MPMG - MultiPlatform MasterGamer

Medlem
Skrivet av DrAg00nEn:
Skrivet av Aer0:

Pterodactyl har inget med dinosaurier att göra.

whut? kanske du borde ta och googla Pterodactyl.

ontopic: tror jag hellre spelar soldat.

Pterosaurs are sometimes referred to in the popular media as dinosaurs, but this is incorrect. The term "dinosaur" is properly restricted to a certain group of terrestrial reptiles with a unique upright stance (superorder Dinosauria, which includes birds), and therefore excludes the pterosaurs, as well as the various groups of extinct marine reptiles, such as ichthyosaurs, plesiosaurs, and mosasaurs. http://en.wikipedia.org/wiki/Pterosaur


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

1
Skriv svar