Beta-filmat från onlinerollspelet Earthrise

Robot
Medlem
Beta-filmat från onlinerollspelet Earthrise

Det där såg ju helt galet tråkigt ut.
Stackars alla studios som vill göra MMOs och har storslagna planer :/

Medlem

Tips till studion: Om ni vill visa upp ert fina spel, visa inte då eran urkassa hoppanimation...


signatur

En demonstration: Demon.
Ett demonstrations-ex: Demot.

Inaktiv
Skrivet av Shimo:

Tips till studion: Om ni vill visa upp ert fina spel, visa inte då eran urkassa hoppanimation...

Eller spring animationen med snubben med närstridsvapen.

Men ja fy va tradigt det såg ut. Steeeelt

Medlem

Hade hoppats att detta spelet skulle bli något att ha. Och hade hoppats på FPS. Saknar verkligen Neocron känslan(även om detta inte hade mycket "Neocron" i sig trots allt).

Hade bara Neocron fixat sina buggar hade jag mer än gärna återvänt.

Medlem

var lite stelt ja.


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Wow...det där verkar vara det stelaste och tråkigaste mmo jag sett på den senaste tiden. Såg riktigt hemskt ut


signatur

Game long and prosper

Medlem

Ja, det såg ju inte ut som något man skulle vilja spela frivilligt.
Fin marknadsföring - de försöker inte ens lura oss.

Medlem

såg lite stelt och fult ut som wow.

Medlem
Skrivet av DeSStroyer:

såg lite stelt och fult ut som wow.

Haters gonna hate. Lägg av nu, WoW-hatare. WoW är ju ljusår före sitt motstånd, att du ens jämför det med detta spelet visar vilken total avsaknad av kritiskt sinne du har.

Medlem

Det är denna grafik som de borde ha använt i old republic

Medlem

Usch, det där såg ut att ha allt jag avskyr när spel har.

Medlem

Fina färger..

Hahahaaa!

Medlem

lol ännu ett fail mmo. Såg sjukligt tråkigt ut.

Medlem
Skrivet av Nomz:
Skrivet av DeSStroyer:

såg lite stelt och fult ut som wow.

Haters gonna hate. Lägg av nu, WoW-hatare. WoW är ju ljusår före sitt motstånd, att du ens jämför det med detta spelet visar vilken total avsaknad av kritiskt sinne du har.

Så känslig då
"Avsaknad av kritiskt sinne du har", WTF!? Pratar du så irl så tycker jag synd om dig.

Medlem

Kallar man spelet fail bara för en beta film där dom mest visar upp miljöer, så har man inte så stor koll.

Visst det såg roligt/konstigt ut när han sprang med melee men annars tycker jag det såg bra ut. Det här är en massiv sandbox(EVE) inget "theme park"(WoW) som resten av mmoerna som släpps nu och därför det enda jag är lite intresserad av...


signatur

//mvh

Medlem
Skrivet av Luciphear:

Hade hoppats att detta spelet skulle bli något att ha. Och hade hoppats på FPS. Saknar verkligen Neocron känslan(även om detta inte hade mycket "Neocron" i sig trots allt).

Hade bara Neocron fixat sina buggar hade jag mer än gärna återvänt.

Jag skulle hellre köra Neocron än majoriteten av mmos idag. Synd och skam bara att det inte går att registrera nya konton på det och att det är så få som kör.

Medlem

Ser lika slitet ut som alla MMOs tenderar till att göra.

Skrivet av trasen:
Skrivet av Nomz:
Skrivet av DeSStroyer:

såg lite stelt och fult ut som wow.

Haters gonna hate. Lägg av nu, WoW-hatare. WoW är ju ljusår före sitt motstånd, att du ens jämför det med detta spelet visar vilken total avsaknad av kritiskt sinne du har.

Så känslig då
"Avsaknad av kritiskt sinne du har", WTF!? Pratar du så irl så tycker jag synd om dig.

WoW ligger förhoppningsvis ljusår efter något projekt vi inte känner till, annars är hela genren förlorad. "Jag" är dock inte målgruppen, mmos spelas väl mest av 10-15 / 35-40 åringar.

Wow hör ju till de mest ostimulerande jag någonsin försökt mig på.

Medlem

men va fa...

är det någon annan som tycker att den här BG storyn är precis den samma som fallen earth...

post-apocalyptic, klonad, efter ett tredje världskrig super soldater.

wow, börjar spelvärlden ha så få ideér att de måste kopiera dåliga spel?


signatur

"Bobby Kotick is like Darth Vader, once a human, now more machine..."

Medlem

1) Har aldrig sett så choppy animationer. Alla gubbarna såg väldigt bajsnödiga ut i samtliga sammanhang.

2) Fattar inte hur korkade vissa människor är. När ni nu ska spela in en promotional video till ert jävla spel, kan det då vara en bra idé att SÄTTA PÅ ANIOSTROPIC FILTERING?? Och kanske lira med folk som har UNDER 150 I PING?? Dumfittor. Sådant här stör mig något otroligt.

3) Har inte sett så kantiga emitters sen Warcraft 3. Vissa av WC3s effekter är snyggare än de jag såg här (no contest)!

4) Spelet skulle kunna "räddas" grafiskt av schysst post-processing. Den lös med sin frånvaro! Endast lite saturerad bloom. Where are the fucking pixel shaders?!

Överlag så vet jag inte om det var videon ochpersonen som gjorde den eller spelet som sög mest. Jag inväntar skeptiskt kommande videos.

Medlem

Klass 3 Floppvarning på detta

Medlem

Här har vi anledningen till varför man inte ska släppa material som uppenbarligen inte är redo att visas utanför studion då folk har svårt att förstå att det är fortfarande under utveckling. Men jag måste erkänna att jag skrattar lite när jag ser animationen för hur man springer med melee

Medlem

HAH! Paniklöpet med närstridsvapen.

Medlem
Skrivet av trasen:
Skrivet av Nomz:
Skrivet av DeSStroyer:

såg lite stelt och fult ut som wow.

Haters gonna hate. Lägg av nu, WoW-hatare. WoW är ju ljusår före sitt motstånd, att du ens jämför det med detta spelet visar vilken total avsaknad av kritiskt sinne du har.

Så känslig då
"Avsaknad av kritiskt sinne du har", WTF!? Pratar du så irl så tycker jag synd om dig.

Men oj då lille vän, om det är svårt för dig att läsa svenska så kanske du ska hålla dig till att bara titta på bilderna.
Dummaste jävla svaret jag fått någonsin, trolla hårdare.

Det går inte att undvika, WoW har gjort det ingen annan kan och folk bara älskar att gnälla och hugga på det helt utan anledning, mest för de försöker vara "avvikande" och tycker att allt som är populärt är dåligt.

Guild Wars 2 har dock stora chanser, då det är gratis, ser bra ut och ser mjukt ut och har en bra bas från första spelet.

Skrivet av Skylance:

Ser lika slitet ut som alla MMOs tenderar till att göra.

Skrivet av trasen:
Skrivet av Nomz:
Skrivet av DeSStroyer:

såg lite stelt och fult ut som wow.

Haters gonna hate. Lägg av nu, WoW-hatare. WoW är ju ljusår före sitt motstånd, att du ens jämför det med detta spelet visar vilken total avsaknad av kritiskt sinne du har.

Så känslig då
"Avsaknad av kritiskt sinne du har", WTF!? Pratar du så irl så tycker jag synd om dig.

WoW ligger förhoppningsvis ljusår efter något projekt vi inte känner till, annars är hela genren förlorad. "Jag" är dock inte målgruppen, mmos spelas väl mest av 10-15 / 35-40 åringar.

Wow hör ju till de mest ostimulerande jag någonsin försökt mig på.

Att det är det ledande MMO:et är både bra och dåligt. Men då dåligt för alla försök att vara bättre har misslyckats, ibland katastrofalt. Marknaden behöver vara inovativ och tuff, annars kommer ingenting hända.

Medlem
Skrivet av Nomz:

Men oj då lille vän, om det är svårt för dig att läsa svenska så kanske du ska hålla dig till att bara titta på bilderna.
Dummaste jävla svaret jag fått någonsin, trolla hårdare.

Du sätter en tråkigt låg nivå på diskussionen. Nomz, du kan verkligen inte argumentera för din sak. Det kanske låter bra i ditt eget huvud. Men tanken är att du ska försöka övertala andra, inte dig själv. Att kalla andra "lilla vän" och dylikt får istället dig att framstå som liten, vilket gör att din åsikt framstår som ovärdig att ta till sig.

Inaktiv

Skulle det där få mig intresserad av det här spelet?

1
Skriv svar