Julkalendern, lucka 4 - Praot
Praktikant-Fredrik visste inte vad som väntade i redaktionens mörka skrymslen.
Vad torr han är, Praktikant-Fredrik alltså...
Torr? Förstår att det är lite små jobbigt för jag antar att han blir kallad praktikant-fredrik och folk driver med det hela dagarna. Finns en gräns för hur länge sånt är kul, men antar att du inte hunnit jobba på så många arbetsplatser än så du har känt på hur det kan vara att vara ny på många arbetsplatser eller där man måste göra lärlingstid.
Trälen får jobba för sin skula skorpa skalk.
seriöst Fz tänk på att inte driva med Fredrik för långt, han bor i solna och ni som ska flytta till hans "turf" borde vara mer försiktiga! vem ska ni annars lita på att försvara er från solna vildarna.
"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett
Den enda julkalendern jag följer!
The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...
"För att kunna frilansa för FZ kräver vi att du har fyllt 18 år, en regel vi inte kommer att böja på. Vi har tyvärr inte möjlighet att ta emot vare sig PRAO-elever eller praktikanter."
FZ's egna regler
Sen är det väl lite skillnad på prao/praktikanter från högtadie och gymnasiet och en snubbe från journalisthögskolan kan jag tänka mig.
Jag satt på Tompas plats en vecka, hemskt hemskt hemskt tangentbord. Och det går nog ingen nöd på Fredrik. Spelrumsstädning är något alla måste genomlida