Filmpremiär för Back to the Future

Robot
Filmpremiär för Back to the Future

Nya tidsresor för Doc och Marty redan i december.

#telltale-games


Filmpremiär för Back to the Future

When this thing hits 88mph, youre gonna see some serious shit!.

Också, Var är alla minnesvärda filmteman nuförtiden?, Vi hade Ray parker jr med "Ghostbusters" temat, Tillbaka Till Framtiden har "Back in time" och "Power of Love". Vi har inget idag av samma värde som vi 20 år från nu kommer tänka tillbaka till när vi nostalgia nördar refererar filmer vi minns.

Allt nu för tiden är bara fantasy chants och tribal trummor eller platt pop från valfri diva.

Vi behöver Episka Theme songs som inte kräver 200manna körer för att framföra eller en gregorian singstres. :evil:


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Såg OK ut... Jag håller med dig Traveller, idag har vi inga tidlösa teman längre.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Hoppas det blir grymt!

Hur många gick inte upp på youtube och sökte efter power of love när ni läste detta!


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Såg helt ok ut! Skön stäming och musik, även om det var en teaser. Blir givet köp när det dyker upp :D. Vem var det som spelade doc förresten? Låter som det var orginal-skådisen men jag är osäker.

Blev så sugen på att höra back to the future igen så jag letade upp OST'n på spotify

http://open.spotify.com/album/5iQkt7Mx6B0oWTMhZoKHYC

Medlem

köpte ett back to the future spel till min Atari 520 STFM, var typ 12-14(34 nu)o spelet sög haha, man åkte skateboard längs en gata o slog osv.

Faktiskt så är det den äkta Doc brown - Christopher Lloyd som gör rösten, så 100% genuine Doc Emmet Brown.
Också så är det Bob Gale,screenwritern för de tre filmerna som jobbar med telltale och ser till att storyn är i ordning.

givet köp, min fanboy-ism vägrar låta mig tro att det finns något dåligt med i spelet.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Ser ut som detta kan bli ett bra spel. Älskar ju filmerna så jag ser fram emot detta!

Detta blir nog skoj!

Medlem
Medlem

Det här ser skitbra ut! Jag litar fullt ut på att Telltale kommer att leverera!


signatur

Game long and prosper

Medlem

Traveller in time>

Känns som ett givet köp enbart för Lloyd

Och ang. musik så glömde du Doubleback som är ledmotiv till trean

Skrivet av Lonefox:

Traveller in time>

Känns som ett givet köp enbart för Lloyd

Och ang. musik så glömde du Doubleback som är ledmotiv till trean

Kanske i text men inte i mitt hjärta;)


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Glömde att jag har Telenor mobilt bredband 16 Mb och att farten är 0.5 Mb på kvällen. Inget filmtittande för mig men kanske hinner imorgon bitti när det är fart igen


signatur

Det var detta...

1
Skriv svar