Dead Space 2-demo släpps till jul?

Robot
Dead Space 2-demo släpps till jul?

Den som vill ha skräckinslagna paket av tomten kan ha ett efterlängtat demo att se fram emot.

#dead-space-2


Moderator | Testpilot
Dead Space 2-demo släpps till jul?

Detta gillas! Har dock aldirg helt spelat ut ettan utan jag spelar en bit sedan tar annat rampljuset. Synd.. Men detta ser lovande ut av det man sett


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Awesome! Jag har klarat ut 1an 2 gånger redan och jag hoppas att dom INTE drar ner på skräcken/blodet i 2an.. episkt.
" shifty eyes "

Medlem

Hehe, jag har klarat ut ettan typ många, många gånger.. har typ över 400 000 i credits xD haha. Spelet är så skoj. Tvåan är det ingen tvekan om att jag kommer att skaffa.

Medlem

Dead space är det bästa sedan första Resident Evil kom till Sony Play station Om man tänker på skräck stämningen & hur dom har fått till alla miljöer & ljud . Helt fantastiskt bra spel helt enkelt.

Medlem

Håller med alla ovanstående! Dead Space är ett av få spel jag kört igenom flera gånger för att det e så GRYMT BRA! Känslan o stämningen e oslagbar <3!

Hoppas att 2an fortsätter på det ruggit fina spåret

Medlem

Jag håller inte men nån av ovanstående angående skräcken. Deadspace var inte läskigt... man var alldeles för mäktig och jag hatade personerna som gav en order. I skräckspel ska man ju helst vara helt ensam utan jobbiga NPC:er

Men å andra sidan så tyckte jag Dead Space var ett väldigt kul och bra ACTION-spel. Den bästa Resident Evil 4-klonen sen Resident Evil 4. Så bra att alla borde pröva det

Medlem

"Större spel än originalet"... dräggel (hämtar haklapp)

1
Skriv svar