Red Faction-filmen i maj

Robot
Red Faction-filmen i maj

THQ-chefen Danny Bilson tvittrar ut det nya lanseringsdatumet.

#red-faction, #thq, #red-faction-armageddon


Medlem
Red Faction-filmen i maj

Man får hoppas att det blir bra...det kan ju i alla fal bli det om dom försöker

Medlem

Vänta lite? Inspelningar börjar i januari 2011? Och filmen skall ha premiär i maj 2011? Umm.. kortare än 5 månader tar hela processen? vad tar inspelninge.. 1 vecka? För klippning, editering etc tar ju ibland månader.
Känns jävligt snabbt om du frågar mig.


signatur

"High life on low budget"

Medlem
Skrivet av bent toe:

Vänta lite? Inspelningar börjar i januari 2011? Och filmen skall ha premiär i maj 2011? Umm.. kortare än 5 månader tar hela processen? vad tar inspelninge.. 1 vecka? För klippning, editering etc tar ju ibland månader.
Känns jävligt snabbt om du frågar mig.

Du får kolla upp lite så skall du se att inte alla filmer tar så lång tid.

300 gjordes på kortare tid till exempel.

Nu är det också en SyFy-produktion vilket inte heller håller samma höga budget och mått som många topp-filmer från Hollywood, men samtidigt är det många filmer som gjorts på kortare tid som också varit bra större succéer än de med fetast budget.

Medlem

SyFy som producerar? Då vet vi att den blir dålig! Ha! Hade inte väntat mig något annat.

Nice, det är bra spel...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Det är tänkt att bli en serie sen så det kommer förmodligen kännas som ett längre pilotavsnitt, a la "seriefilmen" Battlestar galactica osv, en utav deras nuvarande produktioner är ju Stargate Universe som ni kan checka in för att se kvaltién, inte jättedåligt men inte jättebra heller.

Medlem

Man kan ju hoppas den blir bra, men oddsen är emot det.

Medlem

Jag visste inte ens att en Red Faction film hade planerats xD Ser man på


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av bent toe:

Vänta lite? Inspelningar börjar i januari 2011? Och filmen skall ha premiär i maj 2011? Umm.. kortare än 5 månader tar hela processen? vad tar inspelninge.. 1 vecka? För klippning, editering etc tar ju ibland månader.
Känns jävligt snabbt om du frågar mig.

Min tanke med, men som sagt det bror ju på hur mycket kringresande som måste göras för inspelningsplatser och dyrligt. 300 som nämts längre ner i tråden gick ju rätt fort eftersom den nästan genomgåene är fillmad i samma studio med bluescreen typ.

Däremot så lär ju bakgrunderna osv tagit bra mycket längre tid tycker man dock.


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

1
Skriv svar