Medlem
zone vs level

Alltså är det någon som ligger i fas med zonerna och lvl?

Är 83 nu och ska precis börja o questa i Deepholm. Så man lär ju dinga 85 när man gjort uldum.

Har blizzard varit lite för generös med quests eller?

Medlem

vet att det finns en blå post om detta.
men har för mig dom har sagt att det inte är för generöst.

Är man bara intresserad av att maxa sin lvl så kommer det gå ganska fort men oftast så gör man massa andra saker under tiden vilket oftast dra ner hastigheten på levlandet typ lite dungeon,pvp levla upp professions etc.

questandet är egentligen för att du ska få gear som gör dig hyffsat förberedd på mobs och raiding vid maxlvl


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Det jag stör mig mest på är att när jag questade i Vashjr så phasade dom ut quest från mig :S lämnade med 142/150 typ. Hur ska man kunna få det achievmentet nu då? :S

Medlem

signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Men jag tänkte mer på att man hinner bli 85 hinnan man når twillight highland eller Tor barad.
Finns väl nog många som inte finner nån mening med att göra quests där då. Lite tråkigt tkr jag

Medlem

Alltså i både burning crusade och Wotlk så hann man ju inte gå genom alla zoner innan man nått max level,

Ska ta det väldigt lugnt denna gång, tror till och med jag ska ta bort så man får Experience ett tag så jag verkligen får i mig alla nya features och quests


signatur

Suup homie

Medlem

som jag sa, går man ut för att leval utan att göra det som jag tror blizard tänkt sig dvs lvla professions ,pvp eller annat ja då går det fort.

Jag är väldigt casual och jag tycker det går lagom fort om jag också fokuserar på professions under questningen o allt annat typ exploring etc.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Menar fortfarande inte att det går fort..

1
Skriv svar