Mass Effect 2 till PS3 släpps nästa månad

Robot
Mass Effect 2 till PS3 släpps nästa månad

Äntligen kommer PS3-spelarna att kunna spela det hett efterlängtade Mass Effect 2. Få reda på datumet här.

#mass-effect-2


Medlem
Mass Effect 2 till PS3 släpps nästa månad

Bara för att han sa sådär om att de försökte göra det bättre till PS3 kommer Microsoft skippa att betala ut just hans julbonus som de säkert har lovat honom för att det fick vara exklusivt i ett år. Det är första varningen, sen släpper de lös sina Sam Fischer-ninjor Sad but true..


signatur

"Out of order? I show you out of order!" - Al Pacino, Scent of a woman.

Fortfarande ett bra spel, och det var inget litet plåster.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

det får en bara att vilja ha mer dlc pack a la shadow broker
och inte minst trean


signatur

no i will not go loladin no not at all

Medlem

Kommer säkert köpa det, igen - bara för att det är Mass Effect.

Bra spel + dålig ekonomi kombot gillar inte mig


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem

värkar inte vara så mycket bonus för att det släpps nästinitll 1år senare.


signatur

ursäkta min stavning är dyskrafiker.

Medlem

Okej, eller så kör man ME till dator... känns tryggare...

Har precis köpt det till PC...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

"Ofta när du tillverkar spel till PS3 ser du dig tvingad att köra med mindre upplösning"...

Hur menade man där? Betyder det att ALLA speltillverkare gör spel med mindre upplösning för att PS3:an inte kan klara av högre upplösning och därför blir det lite "bugg" som i Gran Tursimo 5, GTA IV och Red Read Redemption? Jag förstår ingenting.

Medlem
Skrivet av Starsky:

"Ofta när du tillverkar spel till PS3 ser du dig tvingad att köra med mindre upplösning"...

Hur menade man där? Betyder det att ALLA speltillverkare gör spel med mindre upplösning för att PS3:an inte kan klara av högre upplösning och därför blir det lite "bugg" som i Gran Tursimo 5, GTA IV och Red Read Redemption? Jag förstår ingenting.

Om det hade gällt alla spel för PS3 så hade det inte stått "Ofta" i meningen.

Många utvecklare offrar upplösning för bättre/mer detaljer, AA eller högre framerate istället för att optimera så man kan både äta kakan och samtidigt behålla den.


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem

Blir nog ett köp. Redan klarat av det på PC men vill gärna lira igenom det igen, och denna gången med DLC. Trivs framför TVn med en konsol-kontroll i handen i detta fallet.

Är det bekräftat att vara en tecknad, interaktiv film för att man ska förstå vad som hänt tidigare i Mass Effect? Inte läst något om att det skulle bli 'tecknat' förr.

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Har precis köpt det till PC...

Bra att veta.

Eller nej.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem
Skrivet av morfin91:

värkar inte vara så mycket bonus för att det släpps nästinitll 1år senare.

Vart värker det? Behöver du en läkare? Ska jag ringa 112?

Medlem

Jag ska förhandsboka det här


signatur

Game long and prosper

1
Skriv svar