Cataclysm fortsätter säljrekordstrenden

Medlem
Skrivet av Kestrel:
Skrivet av Wartex:
Skrivet av Friamannen:
Skrivet av FUtech:

Ja...wow lär man väl få dras med ett par år till! :\

Behöver dom ens göra ett nytt...!?

Stackars dig bubben. Är du också en sån som har någon elaking i din omvärld som tvingar dig att spela sånt du inte gillar? Ni verkar vara en hel del här på forumet. Hemskt att sånt här får ske i vårt moderna samhälle!

Kan nog mer vara så att man har en massa vänner som spelar WoW, när man inte själv gör det. Blir lite tradigt i längden när man får höra om folks raids och pvpgear vid varje lunchrast. Eller när man ringer till någon: "Tjena, är du med på lite [insert coop spel]?" -"näe tyvärr, måste raida med guilden".

Så för att de föredrar ett annat coop spel framför det just du vill spela, så är det spelet ett sämre val?
De måste kanske inte raida, de kanske gör det frivilligt?

Jag sade aldrig att det var ett sämre val (även om jag inte håller med om att man kan kalla WoW för ett coop-spel). Jag försökte motivera varför jag tror att många känner att WoW saboterar för dem trots att ingen tvingar dem till att själv spela det.

Det finns både de som gör det för att de tycker att det är kul att raida, och de som gör det enbart för att de inte vill bli kickad ur sin guild.

Om allt dina kompisar pratade om var "My horse and me", skulle inte du tycka att det var sjukt jobbigt efter en stund? Det är så många känner för WoW.

12
Skriv svar